Shoppingdagar =)

******

har haft två helt underbara shoppingdagar med ullis nu....
Både igår o idag har vi vatt på Centan =)

Nyinköpt***

* 2 nagellack
* Scarfs
* Fizzy parfymen
* Ögonskugga
* Skjortklänning
* Solglasögon
* Diadem
* 8 Par örhänge
* Linne (lila med tryck)
* 2 Cardigans (blå o lila)


Igår lunchade/frukostade vi på Grafitti ¨på Centan
Idag lunchade/fruostade vi på Ikea

Nu ska jag försöka hushålla lite mer med pengarna... ett par dagar iaf hihi...
Ska iofs få pengar av en imorgon så d e ganska lugnt...

Nu närmare kvällen så åkte vi till betet där ullis har sina hästar o gav dem morötter...


Hade superont i benet när jag vaknade imorse igen.....
Tur jag har kryckorna här hemma nu...dom används flitigt på morgonen...

Nu ska jag promenixa bort till tvättstugan o sätta ny tvättid...missade min förra ju ..*ups*


Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0