Söpersöta kille =)

******

Så vad har hänt de senaste dagarna....hmmm


Igår knackade det en supersöt kille på min dörr....2 ggr *ler*
Hehe ja...flirt flirt =P


Sen på kvällen var Vevve här o vi grillade o kollade på två filmer....
Först skräckis sen fick vi kollat på en komedi med så vi släppte skräcktankarna haha =P
Men men vi hade jättetrevligt iaf...


Idag har jag varit hos mamma o pappa en sväng....
Pratade med syrran i telefon...vi ska ju ställa ihopa på två utställningar =)
Burlöv 29/8 (Cindy och Max)
Sofiero 13/9 (Lady Kelly och Max)
Detta ska verkligen bli superkul =)

Kelly ska tas till veterinär i veckan =(...min lilla tös =(

Inatt sover Lady hemma hos mamma o pappa....
Men hämtar henne imorgon igen....klarar mig inte utan min ängel mer än max en dag =)

Har världens huvudvärk idag...o mår illa....blärk för sånt...


Hade planer på att städa idag...men nu sitter jag här o har absolut ingen ork för det...så jag funderar på¨o hoppa över det....(EN dag kan nog min lägenhet klara sig utan städning på schemat)....


Imorgon...blir det PrisonBreak kl 22.00 o Paradise hotel vid 12 tiden =)
Weee jakob e ju tibax =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Nu sitter jag o väntar på att Ullis ska komma så vi kan hyra film....
Suck...blir en sen dusch för mig ikväll...jaja men kan va skönt o va helt nyduschad när man kryper ner under täcket med ibland =)


"Just give me a minute and i´ll be over you..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0