Utgång**

****

Var på Röstånga marknad igår med mamma o pappa...mötte syrran david o barnen där...haha åkte karusell med Milan o jordan....sån som går jättesnabbt o snurrar nåt så in i he*vete....
Jag skrek ,syrran skrek, milan skrattade o jordan grät.....haha...
Jag köpte en hel del på marknaden =)
bla. vindspel i trä, hundskylt, dörrskylt, strumpor,  plånbok, mm


Var ute med Tina i Malmö igårkväll....
Satt hemma hos henne o förfestade o jag slingade hennes hår.......blev jättesnyggt...

Tog tåget till Malmö vid 12 tiden....

Var först på båten o sen gick vi till Harrys...mötte rickard ...(tanken var att vi skulle möta upp David o co...men så blev det inte....)
Sen hamnade jag o Tina på helt olika håll...haha....skyller på spriten =P
Jag hamnade på Etage....
Vid halv 4 tiden begav jag mig hemmåt....


Hinkade vatten hela morgonen....haha var aningen berusad om man säger så haha....
Vaknade vid 8 tiden imorse...helt torr som sahara-öknen i näbbet...blä....tog mig upp på snedställda ben i stil med Bambi på is....har tydligen knasat foten rejält  igår =(
Kunde inte ta ett steg med foten....hade låst sig helt...grät o skrek så ont det gjorde....
men asade mig ut i köket....
hinkade vatten i mängder...släppte ut hundarna i trädgården sen somnade jag om.....

Vaknade sen vid 12 tiden igen....
Ringde o snackade med Tina....O sen ringde mamma med....
Jag fick beklagat mig lite om foten....=(

Så när jag tog morgonrundan med hundarna...(plågsam sådan med tanke på foten)
Så passade jag på o gå hem till mamma o pappa o hämtade mina kryckor....
Så jag har släpat mig fram med dom hela eftermiddagen....
Jävla fot....o innan jag fick rätt ¨på längden på dom...grrr höll på o bli tokig...


När jag kom hem sen så oljade jag in ena sidan på staketet i trädgården....
*klapp på axeln* =P
Ska olja utsidan imorgon...
Ullis kom förbi med hundarna....
Sen pratade jag med Tina i telefon en bra stund....(o david var som alltid med på ett hörn i vårt samtal med sina komentarer haha)
Hon kom sen o lämnade mina grejer som jag lämnade hos henne igår....


Nu ska jag sätta igång dammsugaren o få städat lite...
hej











Kommentarer
Postat av: Sara ;)

Guud så fint hennes hår blev! Var hon inte blond innan?! Hon passade MKT bättre i brunt! skit snyggt, de måste du hälsa henne!! Kram

2009-07-26 @ 20:50:23
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0