trista daghelvete

****

Det blev ingen landskronafestival igår....ullis hörde aldrig av sig igen....
Så jag var hemma o tog det lugnt istället...

Mötte Basti o barnen igårkväll när jag gick med hundarna...snackade en stund med dom...


Sen snackade jag med folk på MSN en stor del av kvällen...
Timmarna springer ju lätt iväg när man sitter framför datan *ler*


Idag tog jag mig sovmorgon =)
Gick med hundarna när jag vaknade o sen gjorde jag frukost....


Nu sitter jag o snackar med folk på msn ....igen haha.....

Nä om man skulle ta tag i dagen o får nåt gjort istället för o sitta här o häcka.....

Hej



Kommentarer
Postat av: ullis

vaknade ju inte skrev jag ju....

2009-07-12 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0