Blottar-Ullis *asg*

*****

När jag vaknade imorse så tog jag hundarna o gick hem till mamma o pappa o åt frukost, vattnade blommor, Kelly badade poolen.
Lämnade kvar hundarna där....sen hämtade ullis mig...
Var i en butik i byn o köpte en hund med en kruka i o blomma till den =)
Jättesöt...
Köpte en sten med där som jag var sååå glad för, men tro när ja kom hem kom ja på att ja glömde den i kassan =(...huh.....ville ju ha den.,....får ner där imorgon igen o köpa den...igen

Var in om på Ica o handlade sen....

Sen var jag med ullis i lödde så hon bytade sin piercing i munnen o patten haha....
jag köpte ny till naveln =)
Som ja skrattade sen när vi gick ut....
Ullis drog up tröjan o pillade på piercingen i bröstvårtan o tänkte inte på att hon var UTE BLAND FOLK...haha o precis då kommer det en kvinna gåendes ut oxå....åhhhh va vi skrattade när vi kom underfund med att ullis stod o blottade sig hahahahaha...


Sen lämnade ullis mig hos mamma o pappa igen....
jag satte mig o drack kaffe o tog några cigg på terassen....


När ja kom hem sen så planterade jag min blomma i korgen som hunden ja köpte håller...


Inatt var en gamal vän här o lämnade pengar till mig o snackade som hastigast....
Jag måste ha sett hemsk ut för d första han frågade var hur det var, o när jag svarade bra sa han bara...nej d e d inte...
inte lönt o säga emot för han märker direkt när nåt e fel...
d var skönt att få pratat lite med han....
Skönt vi fortfarande kan prata iaf, även om vi har en del saker i våra bagage som "vänner"...


Ikväll hade jag o Ullis planer på att gå o se Ice age 3 på bio....
Frågade P med, men fick inget svar på meddelandet...
Så ullis kom på att det är par-cermoni på Paradise Hotel ikväll o d ville vi inte missa... så¨ikväll stannar vi hemma o ser på det...
Men tänkte gå på bio imorgonkväll istället.....
Jag ska först ner på ams på möte imorgon på dagen....ullis ska oxå ner där så vi åker ihopa....
Så får vi gå in om affären o köpa stenen jag glömde idag.....
Ullis fyller ju år imorgon....haha 30 ÅR!!!!..gammeltanten....*haha*


ush jag har rökt helt för många cigg idag...mår jätte-illa o fått huvudvärk....blä...


 igår hade jag fått ännu en valpintressant på min nästa kull jag ska ta....
Så nu är det tre tikar som folk står i kö på....
Men det är som sagt en kombination som jag tror väldigt mkt på...
Så vi får hålla tummarna =)


Jag skickade sms till Sonny imorse o sa att jag inte skulle med till Blekinge på Söndag....
Har sånna problem med foten så jag hade bara känt mig ivägen ändå...


Nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag krypa i pyjamas o invänta paradise hotel ikväll...
ullis skulle komma hit så vi skulle se det ihopa....
Det är ju TVÅ som åker ut ikväll ...weee spännande =)
( Bara det inte är jakob som åker)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haider och Diana vinner.... :(

2009-07-31 @ 09:24:38
Postat av: Hellis

Haider är ju inte ens kvar ju???????

2009-07-31 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0