Pooldag


******

Idag har jag vatt hemma hos mamma o pappa hela dagen....fast mamma var o jobbade =(
Pappa hade kört henne till jobb precis när jag kom dit....
O på hemvägen hade han vatt o köpt en sallad o redbull till mig =) *snällt*


Jag hade hoppats på att mina hundar hade slutat löpa...men tydligen INTE....Zack visade fortf intresse...men bara på cindy....
Pappa var snäll o fyllde poolen med vatten till voffarna =)
Kelly badade hela tiden....haha ett riktigt vattendjur den =)


Jag fick trästatyer och elefantbetar av pappa....
O ska få trämasker o en stor staty med....
Jag ska ju ha lite afrikanskstil i mitt vardagsrum o hall =P


Pratade med Tina idag på msn....
Längesen vi hittade på nåt nu =(


Igår satt jag o gjorde en lista på ALLT jag vill hinna göra INNAN jag opererar mig....
Ska försöka hinna med så mkt som möjligt av det iaf...


Idag fyllde jag i anmälningsblanketterna till hundutställningen på Sofiero =)
Det blir Kelly o Lady jag ställer på den....
Ladys första officiella nu sen hon fick valpar så det ska bli spännande o se vad hon får för bedömning....hon har ju utvecklats en hel del sen förra utställningen nu....
O Kellys bedömning ska med bli otroligt spännande o se.....
Vi får hålla tummarna på att det går bra för dom båda där =)


Nu ska jag dammsuga o skura golven....sen blir det duschen......

weee ikväll blir det paradise hotel =)
Börjar ju hända saker där nu haha....

Hej svej



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0