Par-cermoni

***

Idag plingade tina till mig o frågade om ja ville med en sväng till Nova för hon behövde köpa present till David som fyller år imorgon....
Så en stund senare hämtade hon upp mig på parkeringen....


Haha hellis handlade såklart upp sina sista pengar (som igentligen skulle vatt till mat?!?) haha jag i ett nötskal =P
Men jag fick köpt lite smått o gott iaf =)
Ett likadant linne som jag köpte blått häromdagen köpte jag i grått idag...fast strl mindre....det andra är ju lite stort =(
Sen köpte jag tygben med pip i till voffsen (dom älskar dom haha)
Köpte även en ny mascara
Två dörrmattor o lite annat kul =)

Haha Tina köpte ett så himla gulligt koppel till Skrollan =P
Hade d inte vatt för jag precis köpt till mina så hade jag köpt likadant till alla 3 =P

När vi var klara med shoppandet så tog vi en fika o satt o snackade lite...


Väl hemma så hämtade jag bara upp hundarna sen promenerade jag hem till pappa en sväng o lämnade en matta till dom....

Sen när jag kom hem igen så gav jag mig på gräset igen...tänkte att IDAG ska det gå.....men i helvete heller....grrrr...
Tog ett par tag o d funkade lite halvdant....sen gav jag upp igen...hatar min gräsklippare....(som pappa säger funkar alldelles utmärkt????)
jaja d ska han få bevisa imorgon...haha han lovade o klippa det till mig då iaf =P

Stod o snackade med två killar som kom förbi o blev överförtjusta i mina hundar...haha....inte ofta killar gillar sånna små "råttor" som jag har haha....
Men men dom gjorde det tydligen....


Har fruktansvärt ont i foten idag =,(
Har knaprat på värktabletter hela dagen, men inte har det hjälpt....
Ska ringa o höra med pappa om han har några starkare tabletter hemma....
Känner mig som en pillertrillare för tillfället.....=(
hatar mitt ben =,(


Senare ikväll ska jag sätta mig o leta tatuering =)

Det är förresten inte jättesvårt o lista ut vem som åker på nästa par-cermoni på PH...
Inte efter igår när dom filmat o kollade på allt killarna sa .....
lite synd eftersom han faktiskt gör en stor del av hela serien tycker jag....
O e dessutom väldigt snygg =)
fast den snyggaste som var med i denna säsongen var Jakob =)
Synd han har åkt ut  redan =,(


suck...en hel vecka nu tills nästa Prisonbreak =(
E så sjukt spännande nu ju...
Vill veta hur allt slutar =)


Imorgon vill jag sola....
Ska se om mamma e ledig imorgon så kanske vi kan åka till Furulund o sola lite...
Hade velat simma med men där e stängt på viken =(


Nä nu ska jag trycka ner yoggi i strupen (otroligt trött på det) men inte ställer man sig o lagar middag när man e ensam....känns väldigt meningslöst....
Yoggi e enkelt iaf =)


Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0