fästingar ormar o mygg

*****

Ringde o väckte ullis imorse.....vi ska snart åka o sola bygga naglar o äta frukost på Grafitti....

Vi fick oss ett gott skratt igårkväll.....
hmmm hyss vet ni hahahahaha.....

Sen inatt hade vi båda besök *ler*


Pratade med andreas senare på msn ...fick lite låtar av han...


Ullis fick lugnat mig imorse....
Haha jävla hund man har azzå....
Alltid Kelly som råkar ut för saker....
Men ullis kan inte sluta skratta åt händelsen...fast den är lite smått komiskt det måste jag erkänna...



haha sen blev jag helt nervös imorse....
Telefonen ringde o en kille frågar om jag hör vem det är....
?!?!?!?!?!?!?!?! stora frågetecken haha...sen blev jag nervös med för d e ju pinsamt om man inte hör vem det är...
Men d var bara Sonny som jäklades....
D blir ju Blekinge för vår del....
haha vet inte om d blir så lyckat....jag e inte överförtjust i skogslivet direkt....
Men men man får väl offra sig....
Dom har ju tjatat så pass länge nu ju....
fästingar ormar mygg står på schemat,....brrr ryser av bara tanken...
Men sen ska vi även över till Ölands djurpark o d ska bli jättekul =)


Nä nu ska jag fixa det sista här så jag e klar tills ja o ullis ska iväg....

Hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0