Patetiskt...

****

ush vilken värme det har vatt idag....hundarna har knappt velat va ute i trädgården....haha bara velat ligga inne vid fläkten...kelly har trotsat solen ett par ggr o legat i rabatten o hälsat på folk som gått förbi....men de andra två har bara velat va inne....

Var hemma om hos pappa idag...hade Lady lös hela vägen dit.....hon e så glad när hon får va lös....
De andra två fick stanna hemma eftersom dom fortf löper....


Ja idag har man inte gjort många knop kan jag lova....har som sagt vatt hos pappa en sväng, vattnat i trädgården, snackat lite med grannar osv.....
Lady bosatte sig nere hos mina grannar på gaveln.....
Haha hon trivdes hos dom...Kelly var väldigt nyfiken på deras figur i hallen...haha så hon fick ju gått in o kollat in den haha....


Ikväll blir det paradise hotel igen =)
Undrar vad det är för nån ny som kommer dit ikväll =)
Hoppas på nån snygging att vila ögonen på ju =P
Fast där är ju iofs Nick =)
han e lätt en av de snyggaste där nu iaf =)¨

Hittade en gammal dagbok igårkväll....
Lusläste den...
haha fan vad man har vatt blåögd i sina dagar....
Patetiskt....
Inte konstigt man har blitt så självständig som man är numera....


Suck...min data har hängt sig hela dagen...först nu jag kunnat komma in på msn o bloggen...


Suck... jag blir så trött på folk som bokar in saker, men sen inte hör av sig eller svarar....
Jaja skitsamma, det är kanske för det bästa ändå i vilket fall som helst....


Nu ska jag hålla kväll....

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0