Avslöjad

****

Idag har jag varit o solat mig =)
Så jäkla skönt =)
Vill bli riktigt solbränd nu =)


Efter solningen så duschades Lady Cindy o Kelly...
Så nu luktar cindy inte grillsås längre haha...
Men kom på när jag var där hemma att jag hade de vanliga halsbanden med till dom (med kedja så¨dom blir svarta av när dom duschat grrr), men fick letat upp ett par gamla halsband som dom hade när dom var valpar hahaha...knappt det gick runt cindys hals haha min bjässe =)
Men dom skulle ju bara hem hit så d var inte så långt...


När jag kom hem så ställde jag mig på baksidan o tog en cigg...just då kommer Sara o Sara runt husknuten o skulle ut på promenad ...haha så typiskt....
-Hon bara....men jag visste inte att du röker helena!!!!
-well, nej det gör jag inte igentligen...
men ibland händer det....när ja e uttråkad o nedstämd...


Nu ikväll skulle jag igentligen med till Svalöv för Milans o Jordans dagis har sån besökskväll idag....
Men jag insåg att jag måste dammsuga , torka golv, bädda rent o sånt ikväll....
Kunde väl väntat med sånt tills imorgon....men igentligen handlar det om att  jag har noll ork till att beblanda mig med folk idag..så städningen var väl mer som en ursäkt tror jag....


Men måste iaf ta tag i städningen nu....
Annars blir det aldrig gjort hahahaha...väntar man för länge så orkar man inte till sist....



Kommentarer
Postat av: Sara ;)

Jag har nog reagerat på att du i stort sett alltid städar.. hehe! I nästan varje inlägg står där att du ska damsuga och torka golven! Vad bra att " någon " på jakobsgatan är renlig, haha.. ( syftade på att jag inte är speciellt ordentlig..! ) haha.. Aja.

2009-06-03 @ 21:57:31
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0