DR Zjivago

*****

Igår var jag på fest hos Tina o David....
Blev en del sprit haha.....

Mitt i allt bestämmer jag o Tina oss för att åka in till Malmö?!?!
Kollar kl...ja 15 min kvar tills tåget går.....vi kanske hinner....
börjar stressa....ser att det lyser hos ***** (skriver inget namn)...haha hoppar över häcken o in i trädgården....bankar som galningar på balkongdörren.....haha han måste ha blitt vettskrämd....men öppnar ändå haha....frågade om han kunde skjutsa oss till stationen....men han hade druckit öl så det kunde han inte....
Jag o Tina bara tittar på varandra o inser att vi har riktigt bråttom till tåget o skuttar ner från terassen igen....
Stressade till tåget.....men missade det.....kommer på att vi tar taxi....men väl inne på taxi så säger dom att där inte e nån bil  ledig på minst två timmar.....grrrrr
Så ist för malmö så hamnade vi inne på värdshuset istället.....


Helena o Tina är ganska fulla vid detta laget.....
Börjar yra om nåt (minns inte vad)....
Sen promenixade jag hem till mig o Tina hem till sig....
Väl hemma så ringer telefonen.....
Displayen visar att det är tina....men det ÄR inte tina i andra änden haha....
hon har tappat sin mobil på värdshuset haha....
Jimmy hade hittat den....
Så han kom o lämnade den här hemma idag.,...snällt.


Sen satt jag uppe halva natten....helt i onödan visade det sig sen grrrrr.
Så ist för o gå o lägga mig när jag kom hem halv 2 så gick jag o la mig sådär runt 6 tiden ist.....
suck säger jag bara....


Vaknade imorse av att en ivrig Tina ringde....jag var INTE pigg på o prata...haha jag bara....ring om nån timme igen....
Sen ringde den igen....men d var INTE tina...nån som jag hade ringt igår som jag inte har en aning om vem det är...haha inte ens numret inlagt på mobilen så jag undrar vem det är igentligen Hrm....dumt o ha mobiler när man e full....


Efter att jag legat o tyckt synd om mig själv tillräckligt länge så asade jag mig upp ur sängen....jäkligt bakfull....blääää...
släppte ut hundarna sen ringde jag mamma o beklagade mig för hur dåligt jag mådde.,..
Gick senare hem till dom.....
Vi åkte o handlade på ica....
O när vi kommer hem här igen o ska lämna av varorna så ska jag visa mamma så duktig jag var igår när jag klippte o hade mig ute i trädgården....jo men visst....öppnar balkongdörren o ska gå ut....ja där utanför dörren står mina trädgårdsstolar staplade på bordet o i toppen på berget så hade min parasollfot hamnat?!?!?! hmmmmmm lixom
mamma bara där....Hur full VAR du igentligen igår?????
haha jag bara men d e inte JAG som gjort detta !!!!!
Haha helt förvånad själv .....


Åkte hem till mamma o dom igen....(efter allt tillrättasättande av trädgårdsmöblemanget grrrr.)

När vi kommer hem där så har tina ringt dit....så ja ringde upp henne....frågade dom direkt om dom hade gjort nåt i min trädgård....o Tina kan aldrig hålla sig för skratt o erkände det direkt.....eller ja HON hade inte gjort NÅT utan det var DAVID haha....jäkla ideer....
Dom kom hem till mamma o pappa sen o hämtade mobilen...

Mötte Ullis innan ikväll...hon ville simma imorgon.
Så jag antar att det blir så....(jag får ju ändå inte promenera, så då kan jag lika bra simma istället)

Nu ikväll så har Tina varit här o kollat film....
Doktor Zjivago....
Hon orkade typ halva filmen (om det ens haha sen åkte hon hem o la sig)
Själv låg jag o kollade klart den....varade 4 timmar...
Men fy vad bra den var....
Sorglig som f*n....har gråtit massor....bölar bara jag tänker på slutet....tårarna rinner....=,(
bölade så pass så jag gick in o spydde efter att jag stängt av tv:n....
Riktigt sorglig med andra ord.....
men verkligen sevärd....


Nu ska jag halta mig bortåt sängen ist för o sitta här.....e riktigt trött.....

Gonatt på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du har så ont i foten/benet hur kan du då hoppa över en häck och springa??

2009-06-29 @ 09:36:36
Postat av: Anonym

haha en häck som e några decimeter hög??? inte vidare svårt =P

2009-06-29 @ 13:31:27
Postat av: Anonym

Hehe okej. Tänkte mest så att du inte skadar dig mer...

2009-06-29 @ 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0