Dubbeldejt ;)

*****

Hehehehe jag o ullis var på dubbeldejt ikväll ;)

Var först o åt middag inne i Lund....
Sen var vi på bio o såg baksmällan....
Haha kom ngt sent till bion dock =P
O såklart skulle vi sitta längst bak i mitten...så alla hade ju satt sig när vi kom in o skulle sätta oss...haha kände oss som ett irritationsmoment där när vi kom in o skulle sätta oss...fick tränga oss förbi alla *ler*
Kan säga att det var längesen man törstade så som vi gjorde under filmen *asg*
Var gång man hörde nån öppna en en läskburk så gjorde sig törsten bara sig mer påmind hahaha.
Men filmen var iaf superbra....längesen jag skrattade så mycket som jag gjort ikväll....
Verkligen ett filmtips till er läsare....


På hemvägen kom min låt på radion *snyft*
"Moving on" med Sara Dawn Finer...
Kan man bli annat än ledsen när man hör den lixom????
Kommer ihåg sist jag pratade med en viss person (a) o var väldigt nedstämd efter samtalet, just då kommer den låten på radion såklart blev man ännu mer ledsen o grät ännu mer då....
hmmm well jag antar att sånt släpper så småningom....dom säger ju att tiden läker alla sår....vi får hoppas det iaf....


var förresten hos läkaren i lund idag....inget nytt sades....men fick ändrat min sjukskrivning till halvtid nu....

Igår rymde hundarna här när mamma kom...haha öppnade dörren o ut for tre papillons....gjorde ett varv på grillplatsen o sen for dom som kanoner ner i gatan....såg bara vita små fläckar som blev mindre o mindre...haha jäkla hundar.,...
Men men dom kom tillbaka iaf....helskinnade =P


Ikväll kollade jag som vanligt på Paradise Hotel =)

Nu sitter jag här....
Tänkte tvätta av mig sminket o så nu sen krypa ner.....

Väntar ju larmkillar här tidigt imorgonbitti....
Måste sätta klockan så man e vaken när dom kommer hahahaha....

Godnatt gott folk....


Kommentarer
Postat av: maria

hur gick dubbel dejten ?

2009-06-18 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0