Förvirrad

***

Haha gissa om jag var en aning förvirrad igår o imorse....
Satte klockan på 6 för jag skulle till lassarettet i lund....asade mig upp från sängen osv...ringde till mamma för ja tyckte det var lite märkligt att hon inte ringt o väckt mig ....
När hon väl svarar ngt trött så säger hon att det är IMORGON vi ska in till lassarettet....haha jag e ngt förvirrad på vilken dag det är om dagarna =P
Så d var bara att krypa ner i sängen o somna om igen =)
Hade dock underliga drömmar ....


Haha idag har jag lärt Lady att "Dansa" och att "Buga" ...hon e så jäkla söt....
Och otroligt lättlärd...

Fick mina papper från SKK idag som jag skulle fylla i o skicka in....


Funderar på o fixa lite mat....
Har bara hunnit äta yoggi idag nämligen....
Ska slå en pling till Tina med o flabba lite =)

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0