Heldag med Tina o voffsen

*****

Ikväll har jag umgåtts med Tina.....
Vi var först o handlade grillmat på ica.,...
Sen var vi ute på promenad med Skrollan o Lady.....phu....min fot värker nu grrrr. *smärta*
Men blev chokade över att Skrollan o Lady gick så pass bra ihopa som dom gjorde =P
Annars kan d bli lite sura miner från skrollans håll hahahaha.....hon e så söt.

Efter promenaden så körde Tina hem o duschade o lämnade skrollan....
O jag hoppade med in i en dusch.....

Sen en stund senare kom Tina hit igen....
Ställer oss o ska tända grillen.....ingen grillkol hahahaha
Så Tina körde o köpte det medans jag trädde grillspett o gjorde sallad....

Sen hade Tina köpt med sig vars en sandwich till oss....haha så lite syndande blev det allt =P

Maten blev verkligen supergod.....

Imorgon ska vi hitta på nåt ihopa igen.....

Grr jag fick verkligen bita ihopa innan ikväll för jag trampade fel ute på plattorna....typiskt nog med min brutna fot med....
Fy fan vad ont det gjorde.....Svor o hade mig.....


Haha nu ikväll ringde David o jäklades....grrrr.


Imorgon har jag världens disk att ägna mig åt....haha dumt o säga att man är sysslolös =P


Klippte hundarnas klor idag med....


Haha Lady har vatt helt slut nu ikväll......men d e kanske inte så konstigt så som hon blev rastad idag =P
Helt färdig....min lilla gumma ju =)
Imorgon är det Cindys tur att bli ordentligt rastad haha =)


haha hade en så jäkla sjuk dröm inatt...berättade den för Tina...hon bara skrattade....
Men mina drömmar har en tendens att veckla in sig helt haha....minst sagt =P


Nä nu ska jag kolla tv =)

Godnatt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0