Heldag med ullis

...kommer jag ha idag minsann....


Hon jobbade bara till 12 idag nämligen...
Dessutom insåg hon inte vad klockan var imorse när den tollen ringde mig...grrr låg o hade min skönhetssömn ju =)
O telefonen börjar ringa o ha sig.....en glad ullis e i andra änden....jag helt trött o fortfarande inne i min dröm om späckhuggare svarar nåt i stil med....vet du vad klockan är?????
hon bara jaaa jag insåg det nu haha trodde klockan var mer....
jag bara morrade åt henne...
haha tror bara jag la luren i örat på henne dessutom ...helt yrvaken....
Tillomed hundarna sneglade småsurt mot telefonen haha....
Men somnade om ganska snabbt igen =)


Senare idag....eller ja om en stund bara haha, kommer ulis hit....vi funderade på o åka till rusta o öb en sväng....
Pratade precis med henne när hon kom förbi med sina dogs....


Köpte ett nytt the i förrgår...."Kobbs" Lust&Fägring på Ica ....supergott....älskade det verkligen... jag o ulis har druckit the som svampar här hemma haha....


Sitter o funderar på om man ska ge sig in på en ny tatuering igen....
....men e lite osäker på vad jag vill ha och var den ska va....
Blir väl att man sitter o studerar sina tatueringstidningar ett par dagar nu haha...e sjukt sugen nämligen....


Nä nu kommer ullis....
Måste sluta...
Hej svej.


"En sann vänn är en som inte dömmer en för ens brister"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0