Hunnit med en del idag

*****

Var uppe med tuppen imorse o gick med hundar o fixade o donade här hemma....

Var nere o bankade på ullis dörr vid 11 tiden....ingen som ville öppna....
typ 30 min senare stegade hon förbi trött utanför min trädgård haha....

Hade ju tänkt bege oss till marieholm idag, men det behövdes inte...
skönt.

Senare på eftermiddagen åkte jag o ulle till Nova bara en snabbvisit....
Blev smått åksjuk i bilen på vägen dit.....hade inte ätit nåt på hela dagen så d var kanske inte så konstigt...


När vi kom hem så tog jag voffsen o promenerade hem till mamma o pappa en stund....
hade skoj åt syrran o dom....
Ringde o skulle jäklas med dom, men d var för tidigt....haha ingen hade fått nån spiritosa i sig än....haha....tyvär...
Dom bad mig återkomma om 2 timmar för bättre effekt *asg*

Pratade en stund med Gabbi innan ikväll....hon kom förbi med Toya....

Jag o Tina hade igentligen planer på att gå ut ikväll (vilket jag kom på nu ikväll haha), men nu blev det tyvär inte som planerat....
Så vi bestämde oss för filmkväll istället....
Rätt skönt att stanna hemma får jag erkänna....
Satt ju o beklagade mig hemma hos mamma innan idag...hade sjukt ont i magen o mådde jätteilla....
Sa att jag skulle raka vägen hem o lägga mig haha....
Så det var kanske bara bra att stanna hemma ikväll....
Men men d kommer fler helger =)
Men d var rätt skönt med en hemmakväll framför tv:n o sitta o halvtitta på en film o snacka lite....
Hon hade skrollan med sig oxå...


Nu sitter mina dogs som klistrade vid tv.n....nån hundar som skäller där haha....


nu fy 17 vad jag är trött.....
Ska bara skriva klart här sen ska jag sova tänkte jag....

Gonatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0