Imorgon blir det grillkväll

******

Idag har jag o ullis vatt en sväng på rusta öb o bolagret o jysk o centan....haha men handlade inte så mkt som man kan tro vi gjort efter alla de affärerna vi vatt i =)


Sen var vi in om på ica oxå på hemvägen....

Nu ikväll har vi kollat film....Gigollo...fy vad vi har skrattat...den var riktigt kul....(ett måste för er att se om ni gillar komedier)

idag när jag gick em rundan med hundarna så träffade jag på Malin...stod o pratade en stund med henne...kollade på hennes kattungar....


Imorgon får jag väl ringa o väcka min ullisgumma =)
Vi tänkte åka o hämta mina pengar....


Vi ska åka o hälsa på syrran o david en dag i veckan

och imorgon kväll ska vi grilla o snacka massa skit i min trädgård =)

Måste hem om till pappa o lämna hans krokodiler imorgon....haha ullis du vet hur pappa e med sina krokodiler *asg*
Tur jag bara har öppnat asken o ätit en idag hahahaha
Minns du hur han satt o stirrade på mig med hotfull blick när jag hade ätit upp hans krokodiler för han en gång hahahaha helt förkrossad....han bara....helena....var är mina krokodiler nånstans???? (ullis asgarvar i andra änden av telefonen när han ropade)
hahahahahaha fy vad vi har roligt åt det fortf....stackars pappa....vi driver han till vansinne imellanåt....han har det inte lätt med oss hahahaha


Nä nu kallar sängen...måste få vilat ögonlocken nu....haha
Natti på er
hörs imorgon





Kommentarer
Postat av: ulrika

fy fan vilka snygga brudar!!!!!!!!!!

2009-06-05 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0