Mjukglass i Bjärred Sen grillning

*****

Pratade med Tina innan idag...
Hon frågade om jag ville med till Bjärred o äta mjukglass...
Så 10 minuter senare hämtade hon mig.....
Gick ut på bryggan vid stranden o så...haha jag fick nojjor halvägs ut på bryggan....så vi vände innåt igen hahahahaha...jag gillar fast mark =)


Satte oss en stund vid stranden sen istället o snackade o kom på iden om att grilla ikväll....
Haha sen fick vi syn på en sån häftig gunga =P
Så jag behöver inte nämna att vi bestämde oss för att gunga med va hahahaha:
Tyvär var där lite för mycket folk för att vi skulle våga göra bort oss.....


På hemvägen körde vi inom ica o köpte grillmat....
Sen hem till Tina o gick promenix med Skrållan....
Tydligen hade Pontus sett oss....när vi kom förbi...
Pratade med han sen o han skulle kanske komma upp en sväng nu ikväll....men tydligen somnade han ifrån det....


Jaja vår grillkväll blev iaf lyckad....blev verkligen supergott.....
Satt o snackade en massa o hade oss....
Haha Tina fick en massa idéer hahahahaha........
=)
Hon e rolig hon.....


Nu tänkte jag hoppa in i en dusch.....haha luktar bara rök från grillen....blärk....

Sen ska jag hålla kväll....

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0