Nedstänkt grrr

***

Igår var jag o ullis o simmade o solade....
Dom hade fått nya solarie =)
Var sjukt skönt att få simmat....
hade velat göra det idag med men så blev det inte....


Istället var jag på kalas hos Jordan =)
Dom hade fixat stor pool o allt haha =)
Blev krig.....syrran blev besatt av att stänka ner mig (enbart för jag inte kan komma undan så lätt utan at få ont i benet)
O d var inte lite heller....tog spannvis o öste på mig.....verkligen inte snällt....tillomed så mamma sa att hon var besatt av att få mig så nedstänkt som möjligt....grrr.
Mamma väntade bara på att jag skulle flippa ut för det...(vilket jag INTE gjorde)
Istället gick jag in o erbjöd pappa 500 spänn om han slängde ner henne i poolen med kläder o allt....(mkt enklare så haha)
Så gissa om syrran blev blötare än mig.,...fy fan va jag skrattade.,...
skulle sett henne när hon försökte ta sig upp längst kanten....*skrattar bara jag tänker på det* haha.
Jaja den som ger sig in i leken .....hehe
Hihi tillomed Cindy var i o simmade en liten stund i poolen =P skönt i denna värmen ju =P

På vägen hem kom världens ösregn o åska o blixtrar...mysigt =)
Kom tillomed fram en regnbåge minsann =)


Imorgon ska jag ner en sväng på AMS o snacka ....

Sen tänkte jag åka o simma en stund med på eftermiddagen....
Har ju som sagt fått bli tvungen att byta promenader mot simning pga benet =,(
Men men simning funkar oxå bra ...om inte bättre =)
Ska sola oxå  =)


ikväll blir d paradis hotel =)

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0