Myskvällar =)

****

Har haft en lugn o skön helg.....
Sett till så telefonen inte ringt en massa o jag har bara kunnat få va själv....skönt....
Inte ens pratat med mina föräldrar på hela helgen....(vilket är ovanligt för o va mig)
Skulle väl igentligen hittat på nåt med Tina igår....pratade både om värdshuset, fest på korsbacka, osv....men till slut insåg vi båda att vi inte hade lust för nåt av det så vi stannade hemma ist...


Igår hade jag tvättid mellan 12 o 16...men blev klar redan kl 3...skönt.


 igår hade jag planerat filmkväll on my own=)
Nedsläkt med tända ljus o filt o grejer....supermysigt
Men precis när jag satte på filmen vid 11 tiden så knackade det på dörren ;P
Så det blev ingen filmkväll on my own precis hehe.
Självklart mycket trevligare o mysigare med sällskap... =P


Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon....vilket behövdes....
Sen pratade jag med ullis...så vi bestämde oss för o ta våra dogs upp till rastgården en stund så dom fick sprungit av sig....
Märks direkt när man har vatt där uppe med dom för dom bara sover o sover hur länge som helst sen....

När jag kom hem så fixade jag lite i trädgården....
Fick flytta bak blommorna från framsidan till baksidan för dom får ju nada sol där fram....


Efter att jag fått gröna fingrar så tog jag tag i sysslorna inomhus...
Det blev både diskning, dammsugning o skurning av golv....


Nu sitter jag här nyduschad o känner mig rätt så nöjd med dagen hittills....
Väntar sällskap ikväll igen *ler* så jag måste fixa klart det sista här nu


Imorgon kommer dom o installerar mitt larm....


Bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0