Paradise hotel

*****

Idag har jag vatt en sväng i Furulund o solat =)=)
Ska dit o sola imorgon igen =)

Efter solningen blev d en sväng på Ica.....
(fick pengar av pappa *snällt*)


Har vatt hos mams o paps hela dagen idag....gick hem vid 6 tiden ikväll....
Duschade o fixade lite här hemma....
Sen kom mamma hit med sakerna som jag köpte på ica....hade ju själv lite svårt att asa på det med alla hundarna....

Ikväll kommer ullis hit ....
Vi ska kolla på Paradise hotel kl 12 =)


Haha pratade idag med pappa om nästa kull jag ska ta.....
han tror det blir många valpar efter henne....
Han bara...ja hon kommer säkert få minst 4 st...
Själv vet jag inte riktigt....men förmodar själv oxå att d blir en hel drös....men men time will tell...
det dröjer länge innan vi får svar på det ju....
Tänkte gå in o kolla hur många valpar han lämnat efter sig i de tidigare kullarna....
Kan va kul o veta =)
Återkommer med svaren =)


På Fredag ska jag på Student nere i Trelleborg =)
Ska bli riktigt kul =)

Imorgon ska vi gå o se på spexet på korsbacka haha =)
Det var Trollkarlen från Oz detta året haha ....kan va kul o se...
Såg ju den filmen typ 200 ggr när jag var liten....


Nästa gång jag får pengar igen måste jag köpa nya halsband till hundarna....
Fattas bara att dom inte har dom jag vill ha....
Dvs INGA med kedja som färgar av sig o sliter på pälsen...
O inga jobbiga som bara måste knäppas o man inte hittar i all pälsen....
hmmm vill ha sånna i tyg som har typ snabbknäppe...
nån som vet var dom finns i små storlekar????


Nä nu ska jag leta lite på nätet....

hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0