Sjukhuset imorgonbitti

*****

Igår var det Cindys tur att följa med på promenix med mig Tina o Skrållan....
haha Cindy tog tog ut sig helt redan i början så jag hade en hund som asade tungan i marken sen....men kutade som en galning ändå haha....hon var för söt....


Sen på kvällen/natten så var jag en sväng hemma hos mamma o pappa...hade kelly lös på vägen dit...haha hon sprang som en galning....helt överlycklig....

kl var rätt mkt så jag stannade inte där hemma så jättelänge.....sen väntade jag dessutom besök haha


Idag var jag nere på banken o sen var jag i djuraffären o köpte nya halsband till alla mina hundar....
röda hahaha ...
Så jag fick åka hem om o hämta mina läderkoppel till dom oxå...måste ju matcha haha =)


Snart kommer Tina hit.....
Vi ska ut o gå en sväng igen med hundarna.....
Vi e duktiga vi =D


Örk förresten...efter rundan igår hittade vi fästingar på hundarna...brrrr....
Kommer leta fanatiskt genom pälsarna på dom ikväll misstänker jag haha....vill INTE dela säng med fästingar =-S


Imorgonbitti ska jag upp tidigt....
Ska in på sjukhuset i Malmö....
Ska va på röntgen kl 9
o sen på besök igen kl 10...
Så ni vet var ni kommer ha mig under morgonen/förmiddagen imorgon....


Nu ska jag byta om så jag e klar när Tina kommer....


Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0