Sjukt resonemang

****

Fy vilken värme det har vatt idag....hundarna har mest velat hålla sig inne även om jag haft öppet ut i trädgården....bara kelly soldyrkaren som legat o solat på plattorna....hon älskar sol....


Nu i eftermiddags kom ullis hit o lämnade mina byxor....
Sen åkte vi till ica o handlade
sen körde vi till betet direkt efter.....
Ush jag gillar verkligen inte hästar längre...kan inte fatta att jag vatt en riktig hästtjej en gång i tiden....
Numera e jag mest livrädd för dom...
Eller iaf när dom kommer rusandes så som dom gjorde på betet...brrrr....dessutom flockvis.,....
o inga små ponnisar heller utan stora älgar....brrr nej...tacka vet jag att jag håller mig utanför hagarna i fortsättningen....
hahahaha


På hemvägen körde vi in om cafeet o tog varsen glass....


Idag känner jag mig duktig....
Har vattnat alla uteblommorna, dammsugat o skurat golven....*stjärna till mig*


Ska bara promenixa med dogsen en sväng o sen duscha....sen e jag färdig för filmkväll med ullis....
Vet inte vad vi skulle se men de blir nog nån skräckis iaf....


Blev ovän med Gina idag....
Tyckte hennes resonemang var helt jäkla sjukt....eller  egoistiskt....
Vi pratade om att kanske grilla o sen gå ut på kvällen i malmö på fredag....
Men så frågar hon om jag kan dansa med benet....
O jag svarar att sånt vet jag aldrig i förväg för d visar ju sig olika från dag till dag...
Ja då säger hon att om hon ska ut så vill hon dansa...
jo men självklart får hon dansa om hon vill det lixom...
Men jag kan inte garantera att jag kan det.,.,..
O påpekar att Tina kan ju dansa om jag nu har ont så jag inte kan....
ja säger hon för ska hon ut så vill hon att vi dansar annars skiter hon i det...
Snacka om att man känner sig ganska meningslös att gå ut med nu lixom...
Nu undrar man såklart hur många fler som har sånna tankar om en.....


grrr när jag kom hem från betet idag låg d plast i i hela hallen...fattade inte vad det var dom jäklarna hade fått tag o tuggat på...
Men såg nu att det bara var mitt armband från sjukan.....
Haha så d var inget att bli upprörd över direkt....

Nu i sommar har jag o ullis iaf bestämt att vi ska in till Tivoli i Danmark...
Ska bli sjukt kul...
Vi ska passa på o göra så mkt saker som möjligt denna sommaren...
Förra sommaren kunde jag inte göra så mkt saker iom benet....
Men denna e jag lite stadigare på benen så jag ska minsann kunna hitta på en del =)

Imorgon ska jag duscha hundarna...
haha Cindy fick ju grillsås i nacken igår haah
just nu står hon o klättrar mig på ryggen o tycker nog vi ska ut på promenix...haha så jag får släppa datan o koppla dogsen istället =)
Sen får jag hoppa in i en dusch så jag e klar när ullis kommer

Blir nog att jag o ullis tar en nattarunda med våra 4fotade vänner ihopa inatt....
Hade kul åt Lady o Luna på förra rundan idag....Luna bråkade o vägrade lyda ullis...Lady satte sig hela tiden o inväntade att vi skulle komma långt i förväg så hon kunde rusa efter oss....haha min lilla sötnos....

Hej svej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0