Sommarminnen

*****

Idag fick jag mitt larm installerat =)
Dom skulle igentligen ha vatt här mellan 13 o 17...
Men dom ringde imorse o frågade om dom kunde komma tidigare....
O jag frågar hur mkt tidigare?
Ja om en timme säger dom...
haha snacka om att jag fick upp luckorna (ögonen) snabbt o asat på mig kläder o ut med hundarna en sväng o sen göra mig nåtsånär iordning....
Kunde gjort mig mer iordningen igentligen för larmkillen var supersnygg haha...
haha tappade hakan när jag öppnade dörren =P
Inga problem att ha han i huset här dom timmarna hahahahahahaha.
Mamma bara log mot mig när hon kom sen...haha hon vet ju min typ av killar....

Under tiden han installerade larmet så stängde jag ut hundarna i trädgården....
Dom var så snälla o gjorde ett eget litet månlandskap där ute till mig (dvs dom grävde i min rabatt grrrr).
Det var tacken för dom fick va ute i friska luften ett tag....hmf...


Nu i eftermiddags var jag o mamma ner om ica o handlade....
Jag köpte två nya skivor =)
En dubbelcd med Europe =)
O sen en skiva med bara reagge =)
Så just för tillfället så sitter jag o har reagge i öronen o en massa sommarminnen i tankarna *ler*


I eftermiddags var jag hemma om hos mamma o pappa en sväng....
Sen nu ikväll när jag kom hem så skrämde jag upp mamma....haha o hon gick verkligen på det jag sa....haha kunde knappt hålla mig för skratt....
Men till sist fick jag ju säga att jag drev med henne...haha...lär nog få igen för det en vacker dag hahahaha
hahaha jag bara älskar att jäklas med folk....


Ikväll ska jag se Paradise Hotel =P
Dricka en redbull o knapra på äpplen =)
Hade vatt nyttigare utan drickan, men vafan nån gång får man väl unna sig nåt =)
Gjorde jag iofs igår med *ups*
Jaja tar tag i bantningen imorgon =)


Imorgon ska jag till läkaren i lund igen....e sååå trött på detta farande fram o tillbaka med mitt ben nu.....
Väntar ju fortf tid för magnetröntgen i malmö....
fattas lixom bara att dom ska in o dra ut spik o plattor ur benet på mig med....ush mår dåligt bara jag tänker på det....
Hatar allt som har med operationer o göra....(hatar tanken på o va nedsövd brrrr hemska tanke)
O bara tanken på att det isf blir gips o kryckor igen ......nä ush ....nu släppper vi detta ämnet


Nä nu ska jag in o höja volymen på reagen o invänta Paradise hotel =)


Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0