Tidig morgon

****

Vaknade av att telefonen ringde imorse....
Larmkillen som var på väg...
Så jag fick sprungit ut en runda med voffsen o sen göra mig nåtsånär iordning tills dom kom...
Ullis ringde o förvarnade mig från parkeringen att han var snygg hahahaha =P
O visst hade hon rätt =P


Efter larmet var färdigt så promenixade jag ut med hundarna en sväng...gick hem om mamma o pappa som var i full gång med målningen....
Lämnade hundarna där sen kom ullis o hämtade mig....åkte till banken i lund för ullis hade nåt problem med kortet...
Mötte Madde där inne....


Efter banken var vi o åt på wraphouse....
Satt o skrattade o hade oss åt bion igår haha....


Släppte av mig hemma hos mamma o pappa sen....
Snackade en stund med dom....
Sen tog jag voffsen med mig o promenixade hem....
Skulle igentligen klippt klorna på zack åt dom, men jag glömde bort det helt.....får gå bort där o fixa det imorgon...


Väl hemma här så vattnade jag blommorna i trädgården o sen tog jag tag i storstädningen här inne....
Nu sitter jag nyduschad o ren =)


Jo dom ringde förresten från läkaren idag....o dom hade äntligen fått remissen till röngten....
Så dom ska höra av sig igen...
Vill bara få det avklarat nu....


Well d var allt för idag....
Hej svej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0