Äckligt trött på allt

***

E så äckligt trött på allting för tillfället....vill bara spy på allt.
Inte mkt lönt o skriva blogginlägg igentligen...alla ser ändå likadana ut....
Trist o sitta o rabbla samma gegga dag ut dag in....
ut med hundar
hem till päronen
umgåtts o pratat med  bla bla bla osv


nej vet ni vad här kommer ett mkt intressantare inlägg för er att läsa.

Imorgon ska jag gå upp kl 7
va pigg o vaken
kunna gå av sängen utan att skrika för d gör ont i benet
kunna gå rakt till badrummet o göra mig iordning utan att behöva stödja mig mot väggar o skit o mög
Kolla mig i spegeln o bara va nyduschad o vidgjord direkt o med ett leende på läpparna se att man väger 30 kg mindre
Koppla hundarna o kunna gå LÅNGRUNDA med dom utan att benet säger ifrån
Kunna gå ute utan att bli dyngsur av regnet

Efter rundan med hundarna bara hem o ta stora plånboken (som inte finns) o åka o shoppa kläder en hel dag (en massa kläder i strl 36) OBS STRL trettisex!!!!!!
O varken ha dåligt samvete eller äcklas av sin egen spegelbild
O handla massa skor (höga stövlar med höga klackar) o kunna gå i det utan det gör ont i foten för den ska såklart inte va bruten längre....

Väl hemma fortf ha ork att åka o träna eller simma....eller varför inte kunna ut o springa!!!! (det sistnämnda kommer aldrig ske mer för min del pga foten nu ju)
Men i min patetiska lilla drömvärld ska jag kunna det....

O det första man hör när man kmmer in genom dörren är i stil med hej gumman hur har din dag varit...o jag ska kunna svara...toppen!!!!

Men nej...den enda rösten som välkomnar mig hem om dagarna är hundarnas skällande o larmtjejen som påminner mig om att larma av....


ush nu när man läser allt det ovanstående så känns ens liv ännu mer hopplöst än när jag började skriva....
Nä får hoppa i sängen nu o sova o drömma om allt det ovanstående iaf.....för det lär ju ändå aldrig inträffa i annat än i drömmarna ......

Bye



Kommentarer
Postat av: Anonym

ta tag i ditt liv så ska det nog bli bra ska du se!!

2009-06-22 @ 19:58:14
Postat av: Anonym

O VEM kan detta vara som skrivit ovanför? svårt o lista ut? hehehe ellerhur Helena =)

Kram

2009-06-23 @ 00:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0