Drömma om den rätte????

***

Hade planerat sovmorgon imorse....men tror ni jag fick det???? nej ...
Kl 8 ringde telefonen o väckte mig....det var läkaren....har fått en tid nu till magnetröntgen i Malmö...Äntligen =)
Nu måste dom väl hitta vad som är fel på benet (självklart vet vi ju att det är frakturen som spökar, men exakt om d  e spik plattor eller mjukdelarna som klyddar vet vi inte än...återstår o se på magnetröntgen).


Efter beskedet kröp jag ner i sängen igen o somnade om =)

Vaknade typ 2 timmar senare....
Hade igentligen en massa planerat att göra, men så blev inte fallet....istället promenixade vi hem till mamma o pappa ist =)
Senare åkte vi o handlade lite o så inför morgondagen....
Jag fick pengar av mamma o pappa (igentligen som skulle va till Danmarkstivoli)
Men jag använde lite av det idag till lite midssommarmat =)
Snällt av dom att erbjuda sig betala lite åt mig på Tivoli....har väldigt ont om pengar ju o har igentligen inte råd o åka på tivoili igentligen....men dom tycker jag ska dit hehe....snällt...dom vet ju hur gärna jag vill dit detta året.....
Älskar mina föräldrar enormt.,
Pappa bara.  ja du kan ju åka med ullis eller tina...eller ("NAMN").... jag bara ehhh skulle jag åka med (NAMN) nej verkligen INTE...han bara varför inte? så förklarade jag hela det här med utgången till Etage osv....o både mamma o pappa var chokade över vad hon hade sagt o förstod mkt väl att jag sagt upp bekantskapen med henne....(dom visste tydligen inte det förrens idag)
Men men Ullis var sugen på det iaf...pratade ju om det senast igår.


Var även en sväng uppe i rastgården i två omgångar med hundarna idag....
Så dom har fått springa av sig ordentligt idag...


Åt middag o så hemma hos mamma o pappa....
Hihi hittade en paket cigg i bilen  som va mina =)
(Så smart e jag o dölja min smygrökning haha)
Men mamma bara...helena detta e nog dina haha jag bara ...ja haha.
Hade iofs bara två kvar i paketet, men när jag sen skulle hem så gav mamma mig tre st till från hennes paket....
hrm snällt =)
Även om hon verkligen inte gillar mitt smygrökande haha....men men d e inte mkt jag röker ju.....

Dom målade köksluckorna en sista gång nu....sen e dom klara i köket....
Blev så mkt snyggare där nu =)


Pratade med Tina nu för en stund sen....
Hon va på väg hem....
Skulle komma hit sen kanske...


Så imorgon e det midssomarafton....o jag ska bara va hemma o ta det lugnt.....
Ska ändå bli regn....inte så lockande o sitta ute i vita byxor i ösregn....ska tydligen regna väldigt mkt....
Kanske att ullis kommer hit så vi grillar o så bara....men annars händer d inget speciellt....
Ska inte ens dricka !
haha kanske man går ut o plockar 7 vilda blommor o drömmer om den rätte???? om han nu finns nånstans därute?


Kommer inte ihåg vad jag gjorde förra midsommar??!?!?!?
Tror d kan ha vatt då jag var barnvakt till Milan???? men e väldigt osäker....
Midsommar är ändå inte som förr längre nu...varken jul eller midsommar ....trist....



Nä nu ska jag byta om så jag e klar när Tina kommer hit....

hej svej på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0