Förhållande VS Singelliv

*****

Nu sitter man här vaken o nattsuddar som vanligt =P
Pratar lite med J på MSN.

Ullis gick hem för en stund sedan...vi kollade film (The fog).
Imorgon ska vi se nån komedi...

Haha ni skulle hört mitt o ullis samtal idag....
Ang förhållande o grejer....
Visst saknar man nån ibland...(helt klart utan tvekan lixom)
Haha snackade om att man saknar nån att sova med om kvällar osv....(även om jag sover väldigt dåligt med nån bredvid)
Men man saknar att bli väckt av den där armen som läggs om en mitt i natten imellanåt...
(samtidigt som både jag o ullis inser att vi e alldeles för självständiga för att kunna bo med någon kille)
Man har ju blivit det genom åren....killar bara sviker ändå....
O bara tanken på att nån kille ska gå o skräpa ner hemma hos en o sätta saker i o-ordning...haha ja ullis o jag vet vad jag menar....vi båda hatar sånt hahaha...
Så när man tänker på sånt så förstår man direkt varför vi valt själv att bo ENSAM =)
Men som sagt....ibland saknar man nån....=-S


Imorgon ska jag hem till mamma o pappa o duscha mina voffs.....
Speciellt Cindy behövs haha....den rackarn har ju fortf grillolja i nacken hahahaha.
Inte mkt,...men eftersom hon delar säng med mig så känner man av grilldoften ....men imorgon ska den väck =)
Alla småttingarna får badas...lika bra....


ush vad jag e trött...känns som jag har grus i ögonen....
Ska gå in o borsta tänderna o sen direkt trycka kudden mot kinden...
Tänkte gå upp nåtsånär i tid imorgon....
E tanken iaf haha...d e ju tanken som räknas har jag hört nånstans ifrån *ler*


Goodnight
Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0