Kloklippning

****

Pratat med Tina idag....haha haft lite skoj på hennes bekostnad hahaha...
Men jag väntar mig desamma så jag ska inte skratta igentligen hmmm???? haha.
Pratar med henne på msn nu hehe...


Det blev aldrig något spex för min del....var o solade ist bara =)


Igår fick jag hundsport =)
O där var anmälan till Sofiero =)
Ska ställa Lady & Kelly tänkte jag på den....
Ladys debut detta året =)
Hon ställdes bara på en förra året (dessutom bara inoff) så d ska bli kul o se hennes bedömning på denna som e officiell....hon har ju iaf utvecklats väldigt mkt den senaste tiden....men hon har bara fått 2:a innan men vi håller tummarna på en etta på denna =)
Men jag e nöjd med henne i vilket fall som helst ju =)
Min lilla gumma ju =)


Träffade på 2 pappispojkar på vår runda idag...


tog tag i städningen tidigt idag...så jag slipper ha det framför mig hela dagen...
Blir bara en dusch sen e jag helt fri för dagen.
Så jäkla skön känsla =)


har klippt klorna på tjejjerna o borstat dom idag....
Så nu e dom så fina så =)


Hade planer på o gå hem till pappa en sväng idag...
Får se hur jag gör...:
Ska iaf ringa o snacka med han nu tänkte jag....


Imorgon ska jag ner på student i trelleborg....
Ska bli jättekul...
Evigheter sen jag träffade dom nu...


Funderar på o köpa träningskort på viken nu i sommar ändå....
Lika bra o få det gjort....
Varför vänta till hösten lixom???
Nej lika bra o ta tjuren i hornen nu haha =)
Ska ringa ner o höra om deras öppetider nu i sommar....jag e ju ändå bara hemma om dagarna ändå...kan likabra o ha nåt o göra... =)


Ha en fortsatt trevlig dag 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0