And so it went on....

....benen fortsätter jäklas....
Hade samma problem igårmorse när jag skulle gå upp....
Benen ville inte alls....
Hur sjukt e d inte att man ska behöva krypa runt på golvet för o ta sig fram????
Så jäkla förnedrande.....tur man e ensam...så folk slipper se skiten...
Men fick ringt till jobb o sagt att jag stannade hemma ett par dagar till...
O hon sa att jag verkligen måste tjata mig till en röntgen nu eftersom jag haft ont så pass länge (har ju haft jätteont på jobb ett bra tag med).
Så jag ska ringa o boka tid hos läkaren i Kävlinge imorgon så jag får remiss till röntgen....


Igår var jag med pappa uppe hos farmor o farfar....
Sen åkte jag med o hämtade mamma på jobb...
Åkte in om Ica på vägen hem....


Var hemma hos mamma o pappa på middag igårkväll....
Sen kom Tina hit så vi kollade film o var lite onyttiga...
jag fick ju ideen om att göra en hallon/blåbär paj....
Supergod blev den....men man hade dåligt samvete efteråt för alla kalorierna....
Men men....

O vi kom iaf överens om att kattögon på karlar är fin fint ....kalla isblå kattögon, blonda, o solbrända o med en charm som förslår =)=)=)
I like =)
Får ut o leta efter en sådan karl....om dom nu finns nånstans????
Ok isblå-katt-ögon o solbrännan e väl inte så svår o jaga upp....värre e d med charmen....tycker de flesta killar visar raka motsatsen numera....men men....



Imorse när jag gick med hundarna så kom jag mitt när alla andra rastade sina hundar....
Haha där kom en överlycklig golden fram o hoppade o ville få igång mina o leka....(cindy var ju med på noterna direkt haha).


(imorse nu när jag gick upp så tro det eller ej....JAG KUNDE GÅ =)=)=)=)
Så glad jag blev......


Jag fick förresten mitt överskåp imorse med =)
Äntligen =)
Haha dom frågade om jag sov med alla dom hundarna i sängen om natten....
O jag svarade att det går sålänge man slipper ha en snarkandes karl som ligger o tar plats i sängen....
Mamma skrattade när jag berättade det för henne hahaha.
Men det gäller ju att prioritera.....
Tysta hundar, eller en snarkandes karl??? hmm svårt val va???? ehhh nej.


Vet ni så nyttig jag känner mig????
Jag har bytat ut alla onyttiga redbull mot bubbelvatten =)
Det måste ju iaf hjälpa en på traven med vikten en del tycker man =)
Måste verkligen ta tag i bantningen ordentligt igen.....
Men d har vatt svårt nu iom jag har problem med benen igen *grrrr*
Typiskt lixom....


Vill ut o fixa i trädgården...men finns inte mkt mer jag kan göra där ute nu.....
Har kollat lite på olika träd i vi villa....men de flesta blir så jäkla stora ju....vill bara ha ett litet gulligt.....
Jaja får leta vidare =)


Nu ska jag dammsuga o torka golven o ta tag i disken....blä men måste göras .....

Ha en fortsatt trevlig dag alla....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0