Det är enbart för min egen skull

....som jag skriver blogg......
Aldrig för ngn annans intresse....
Stör ngn sig på det jag skriver, eller inte håller med mina åsikter så är det ju upp till dom...
Jag skiter faktikst fullständigt i vad andra tycker och tänker hahahaha.
Vill nån springa o lägga energi på o störa sig på folk så varsågoda =)
Isf e jag glad jag kan erbjuda er den delen för att göra er dag lyckad o fullständig *ler*
Som jag skrivit tidigare så e det ingen som e tvingad att gå in här varje dag o läsa o snoka...speciellt inte om ni stör er på det jag skriver....
Det är trots allt fullständigt idiotiskt o korkat att gå in o läsa bloggar man stör sig på....

******

Idag skulle jag igentligen träffat Tina, men det blev inställt tyvär...
men det kommer fler dagar =)
Hon frågade om jag ville börja träna med henne så vi ska väl börja med det inom en snar framtid =)
Har suttit o snackat lite hund över msn idag =)


Till helgen blir det fest =)
Megamycket folk ska dit tydligen....
Sara ringde o snackade en stund innan...
Blir lite olika förfester häromkring iaf innan vi åker allihopa till festen....
Ska bli riktigt kul....

Haha såklart upplyste min käre vän Gina mig om en sak oxå....
Haha dig kan man lita på att bli uppdaterad av =)
Du har koll åt mig gumman *ler*
Haha fick ett tips av henne med....men hrm ....sådär kan jag faktikst inte göra =P
Men det var ett bra tips du gav iaf ;P


Åhh va jag e uttråkad....hade velat bort i lägenheten o fixa....
men får vänta tills dom e färdigmålade där...vilket dom förhoppningsvis är imorgonkväll =)
Så då ska det upp tavlor osv =)
Gina-gumman kommer ju bort där på lördag o ger smakråd =)
Haha nojjiga jag e nervös att jag ska glömma koden på larmet =P
Fast jag har inte glömt den nån gång än iaf =)


simma lugnt  =)


Kommentarer
Postat av: Gina

Hihi... och så ska vi äta gott och snacka massa strunt.. mys mys! = )

2009-03-02 @ 19:39:10
URL: http://ginaolsson.blogg.se/
Postat av: Sara <3

jasså du har larm och grejer?! Inte dåligt de :o) hehe Kram!

2009-03-02 @ 19:39:34
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Helena

Hehehe jaaa Gina det ska vi =)

Vi har ju brännheta ämnen att språka om =)

2009-03-02 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0