Efterlängtad fredag =)

******

Tro för allt i världen inte min allergiska reaktion gav med sig....nej....
Imorse när jag kom till jobb hade den blommat upp rejält i hela ansiktet på mig....
O på högerhanden syns det oxå rejält....
Fingrarna på handen såg ut som prinskorvar....såg hemskt ut....
Men detta gav med sig lite under dagen iaf,,,skönt....
Dock märks det på handen rejält fortfarande....kli kli o irritation.....


Min fot har verkligen levt rövare med mig idag....
har haft sååå ont o svullen var den som 17....
Fick tvinga på mig skon när jag skulle hem....ont ont.


Har vatt ute i trädgården nu sen jag kom hem....
Så skönt =)
Träffade på en gammal arbetskamrat som jag stod o pratade med en bra stund....
Sen kom Diana oxå förbi o stannade o pratade lite hunderi =)
Trevligt.


 Kvällen blir lugn för min del (hade iofs planer på lite partaj, men med tanke på allergiska reaktionen så hoppar jag över festandet ikväll).
Imorgon vid lunch ska jag hem till mamma o pappa o duscha Cindy lady kelly o ache....
Så dom e rena o fina inför utställningen på Söndag =)


Hittade fram kläder till utställningen igårkväll....skönt att jag hittade så pass snabbt...annars brukar jag leta i evigheter o hinna bli ovänn med min egen spegelbild 511 ggr innan jag hittar kläder som jag vill ha.....
men peppar peppar denna gången gick det snabbt  =)
Även om det inte är oss dom ska dömma så vill man ändå va relativt snyggt klädd iaf =P


har hittat en mobil jag ska köpa =)
Behövs verkligen...den jag har nu funkar lite som den själv vill....drygt.


Weee längtar tills jag o Tina ska gå o se filmen som går på bio nu "Dumpa honom".....
Den verkar bra iaf =)
Men framför allt att komma på bio ska bli väldigt kul....evigheter sen jag var på bio....


Sitter just nu o pratar med Marina (Ina) på msn....
Hon ska komma hem hit o hälsa på en dag =)
Hon kommer troligen in på utställningen i helgen med =)
Har lovat o gå ut o möta upp henne utanför entren isf....

Får snacka klart med henne på msn nu sen ska jag göra mig lite the o sätta på en bra film =)
Hej svej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0