Fading pictures on the wall...

****

Ja som ni ser så är en del av de senaste inläggen raderade av mig.....
Anledningen är näsor som snokar för mkt hehehehe. ;)
Så för att va på den säkra sidan så tog jag bort de senaste inläggen....
Mer än det säger jag inte hahahahahah...ni behöver inte veta mer än det ;)


Nu närmar sig helgen med storsteg....
Fredag blir det väl att man dricker nån öl o så...
men Lördagen kommer bestå av packning o duschning o borstning o kloklippning av hundar....
Sen söndagen är det utställning i malmö....

Pratade med Petra igår om Kelly på söndag....
O Tilde hade frågat henne om hon kunde fråga mig om hon fick ställa henne åt mig där....
Så det löste sig ju =)
Så Cindy o Ache fixar jag själv....

Men insåg att jag kommer behöva hjälp av två st på utställning på bosjökloster i juni...
Kelly cindy o lady kommer ställas i samma klass....
Huh....måste ordna 2 handlers =)
Pratade med Tina o hon var intresserad av o ställa iaf =)
O hon har ju gjort det innan....så det är kanon =)
Så tänkte jag höra med mamma om hon kanske kan ta en av tjejerna =)
Ache tar jag själv....
Det är det enda jobbiga med hundar i samma ålder...det är klasserna på utställning....eftersom man bara kan gå med en /klass ...o har man fler som går i samma klass så blir det direkt jobbigare....grrrrr.
Men men det brukar ju lösa sig iaf....tur e d....


E sååå nervös inför söndag.....
77 st papillons anmälda...=-S
Och 41 phalene =-S
Så det vore synd o säga att det inte lär bli hård konkurans där.....
Haha lär utan tvekan va den hårdaste kopnkuransen hittills =P
Men det ska bli superkul att komma in o ställa på en så pass stor utställning iaf...
Vare sig vi går vidare eller inte....
Vet att det kommer ställas kanonfina hundar där så det kommer utan tvekan bli tufft....
Självklart tycker man alltid sina egna hundar e dom finaste (vare sig hur dom placerar sig).
Men man vet oxå att det finns dom som är finare i andras ögon....
Så jag e inte den som deppar ihopa om mina hundar åker ut med en tvåa....
Mina hundar är dom finaste i mina ögon iaf....


Ska passa på o anmäla till hässleholm o bosjökloster denna veckan med...
Så man inte missar sista anm-datumet...
Vore ju riktigt trist *tsssss*


Ändrade min kennel-hemsida lite igår...ta gärna en titt.
www.freewebs.com/helenap/


Kommer härma sara lite med :visste ni att listor varje dag =P
Här kommer dagens:
Visste ni att världens högsta snögubbe var 22.17 meter hög?



foton från helgen (lånade av Sara.L:)

Jag Celle carlos cornelia


jag o cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0