Godkväll

*****

Idag blev dom klara med väggarna o taket i mitt vardagsrum...o väggen i köket med =)

Ska bara sätta ihopa skänken, hänga upp gardiner fixa blommor o tavlor o tv: =) Sen e allt klart O=P


Känns som jag har bott i min mobil idag...
Först pratade jag med Sara innan idag, sen tina, sen jane, sen tina igen, sen pia, sen jenny, osv....


Var i lödde o köpte min skänk idag =)
Den var såååå tung o jobbig att få in i lägenheten...även fast den var i delar så var den megatung...
Köpte även en sköldpadda till o ha i trädgården =)
Sen köpte jag kort o så till michelle som fyller år nästa lördag....
Presenten e ju redan köpt =)


Jane skulle kommit hem till mig idag, men hon dök aldrig upp =(


Imorgon är det jobb som gäller igen...


Nu ikväll har jag vatt o fixat i lägenheten...
Mätt o så till en tavla som ska upp imorgon när tapeterna torkat mer =)
(Som jag fått av tess o coffe)
Träffade Figge utanför så jag stod o snackade en stund med han...


Sen var jag på ica o köpte mat o så som jag stoppade i kylen...


Hade en sjuk dröm inatt...blä.


Börjar tidigt imorgon...kommer somna som en stock ikväll....
Sen imorgon efter jobb ska jag ge mig på att sätta ihopa min skänk =)

Mamma har sytt upp mina gardiner åt mig idag....snällt =)
Så dom ska jag hänga upp imorgon....

Har hittat en mobil jag vill ha förresten =)
bara måååste ha den hehehehe =)


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0