Heldag...phu

*****

Morgonen började med att jag vaknade med nackspärr.....fy 17 vad ont jag har....
Fick iofs nåt som hjälpte ett par timmar iaf...skönt...
O med nackspärren så har jag såklart fått huvudvärk med....blä....
Foten gör ont oxå...gnäll gnäll gnäll från mig haha jag vet...men idag ÄR det faktikst synd om mig =P


Pappa hämtade mig på jobb.....(blivit riktigt bortskämd med det...minns inte ens när jag tog bussen sist)
Åkte hem o gick med hundarna sen åkte vi bort till lägenheten o fixade med tavlor o gardinstänger....

Såg Sara på baksidan så jag knackade på henne....(typiskt nog så var balkongdörren låst så jag sprang runt om ist)
Hon var på väg ut på långpromenix....
Hon kom förbi efteråt o var smakråd till tavelhöjderna =)
Sen drack vi kaffe o flabbade en stund....kul =)
Pratade lite om helgen som kommer =)
Måste ju planera lite =)


Pratade lite med Sonny med idag....
Han ska oxå med på lördag....
Jag ser fram emot lördag riktigt mkt nu....
Bara min nackspärr släpper tills dess!!!!!!!!!!!!!


Fick jättefräcka bordstabletter idag av farmor =)
snällt....


hmm känns som jag glömt nämna nåt idag????? jaja det är nog inget viktigt ändå haha =P
Hej svej



Kommentarer
Postat av: Sara <3

Tack för kaffet :o) Trots att de blev en aning starkt, haha! Men din pappa verkade gilla de! Längtar osså till lördag! Ps: har du anmält sonny?! Jag änmälde Jimmy idag! Kramizz

2009-03-04 @ 21:47:13
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Gina

Hej honey! Ska bli så skoj på lördag! = ) Hur dax ska jag komma? Puss kram

2009-03-04 @ 22:43:18
URL: http://ginaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0