Hurtiga jag

*****

Hade en lång dag idag på jobb...Började tidigt o slutade sent...men tiden sprang på rätt bra ändå....
Kunde gå tidigare om jag ville, men jag stannade tills 5 ändå..


När jag kom hem åt jag middag, gick med hundarna sen åkte jag o pappa bort till lägenheten....
Pappa hjälpte mig in med grejerna jag hade med mig sen åkte han hem igen...
Jag satte på en massa bra musik o började städa lägenheten....
Dammsög
torka golven
torka fönsterna invändigt (ville inte stå o torka andra sidan ute i detta kalla vädret) brrr så utsidan får vänta =P
dammade
Bäddade
La dit matta under bordet i vardagsrummet o dörrmattor o badrumsmattor
Så lite hann jag med idag iaf =)


Imorgon ska vi upp tidigt o börja fixa i lägenheten....
Ska ju få ihopa skänken e d tänkt iaf....
Sen ska jag ner o handla
sen kommer Gina =)
O då blir det middag o nån cider
Sen ska vi iväg på fest på kvällen...


fy 17vad jag e trött ....
Måste krypa ner under täcket o sova ett par timmar innan det är dags att gå upp igen....

Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0