I need a handy man =)

******

Haha ja som överskriften förtäljer .....jag tror jag behöver en karl snart.....o nej inte för det syftet NI tror nu hahahaha...inget snuskeri här inte hahahaha
Nej här behövs en man som kan ordna det praktiska åt mig.....
Ta te.x igår....stod o skulle spika upp min dörrskylt som jag köpte på hundutställningen.
Letade febrilt efter en hammare men ack...hittade ingen....slutade med att jag fick iden om att använda klacken på mina klackskor....?!?!?!
Tog en hel evighet innan spiken gått i...eller ja i gick dom inte helt...halva spiken bara....andra halvan fick jag böja ner över kanten hahahaha...dessutom kom skylten snett *sucka*

O som om inte det räckte så knasade jag mitt diskställ idag....hela lossnade o pinsamt nog får jag erkänna att jag har kämpat med att få det rätt igen....Utan att lyckas....haha fattar banne mig inte HUR den ska sitta ihopa?!?!?!!? det böjs helt åt fel håll nu...blev till sist arg på diskstället o lutade det bara mot väggen o ställde disken direkt på diskbänken ist....

Ja jag tror det räcker för idag va??? hahahaha


Får jag påpkeka att jag endast har 3 byggda naglar kvar nu??? grrrr.
eller hrm....2 1/2 rättare sagt =P


Ahhh måste berätta ...idag tog jag mig en promenix med ZACK?!?!?! för första gången sen jag knasade sönder mina ben....
O det gick kanon =)
Gällde bara o va riktigt bestämd mot han så han inte drog....
Pappa påpekade att han ALDRIG har sett han gå så fint nånsin.....
Men min lilla vovve kan minsann när han vill =)


ush mina stackars händer har fortf inte blitt bra än.....
Helt röd-blåa med prickar....(där fick man för man skulle va snäll mot trädgården o göra fint)


Örk såg mig i spegeln idag när jag skulle till jobb....(utan smink för en gång skull)....
Fy vad gammal jag börjar se ut?!?!?!
( o som ni vet sen innan så har jag väldigt stor nojja för att bli gammal)
grrr får åka in imorgon o köpa antirynkcreame *huh*
Hade planer på o börja sola igen...men dom planerna e som bortblåsta nu ju..
Jag förstår att syrran sa till mig i somras att jag såg gammal ut där när jag satt med mina knasiga ben i min rullstol o betastöd o kryckor ...
Hon hade ju rätt...o jag har bara ignorerat hennes komentar fram till nu....
(sånt man inte vill höra e verkligen nyttigast för oss att lyssna till)....


Nu när man väl har tagit tag i bantningen på allvar o var så nöjd för det...
Ja då kommer nästa sak man måste bekämpa....Åldern...o den e minsann inte lika lätt.....grrrrr.


Nä nu ska denna gammeltanten kolla film.....

By the way...true love u see in movie...can be real =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0