Kläder säljes =)

****

grrr vad jag har haft ont på utslagen idag....dom på benen har vatt värst...ajajaj svider.....Men dom på händerna har blivit mkt bättre ....


Nån som ätit våfflor idag???? Våffeldag o allt....men tro det eller ej...JAG har inte smakat nån....tänkte smaka en halv på jobb idag...tills jag hörde två st diskutera kaloriinnehållet i dom.....Då ställde jag bestämt ifrån mig tallriken igen....kände mig lite stolt sen för jag klarade avstå fast jag från början tänkt smaka.....men nu efteråt känns det bra iaf att jag avstod =)



Idag har jag varit hemma hos Sara L.
Provade lite av hennes kläder som hon hade till salu....kolla på www.saralofvendahl.blogg.com
Köpte två svarta polo o två svarta linnen....
Drack kaffe o snackade lite gojja =)
Trevligt.


Jag har även själv lite kläder till salu....
aldrig använda endast provade
Ett cerist/svart/vit lager på lager linne (L)
en röd top med silvertryck (L) (mer som M faktikst)
en grå topp med silvertryck (L) (även d mer som M)
två vita skjortor (L) men mer som M) (med smyckdetaljer)
en svart skjorta med silverstreck (42)
en beige skjorta med knytband i fram (40)

Har säkert mer, men måste först kolla igenom garderoben lite mer noggrant =P

Tänkte lägga in bilderpå kläderna men batterierna i kameran tog så klart slut grrrr.
Kommer bilder imorgon ist.


Godnatt folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0