Tänk dig noga för

*******

Var försiktig med käften du glappar
Vilka tår du trampar
Tänk på vems?! liv du sabbar!
Vem hugger vem???
Det visar sig sen...
När en vän kan bli fiende...
och en fiende kan bli vän...

*******


Ush va jag har haft det kämpigt med nacken idag på jobb....har såååå ont....MÅSTE va bra till lördag =)
fast fest blir det i vilket fall som...kvittar hur ont jag har hehe =)
Kul att Sonny ska med =)
Evigheter sen vi festade ihopa....


Var borta i lägenheten med pappa o kelly idag o fixade lite....
Mötte Sara när vi skulle hem ....
Vi har blivit parkeringsgrannar minsann =)


På lördag måste jag upp tidigt.....
Ska fixa det sista i lägenheten o pappa ska hjälpa mig o skruva ihopa skänken.....
O måste ha handlat middag o sånt med under dagen....
Så allt e klart till min Ginagumma kommer =)
MÅSTE komma på vad vi ska äta till middag på lördag....nån som har tips på nåt gott man kan laga????
PLZ
Ser fram emot lördag...först fixa det sista i lägenheten, sen kommer Gina till mig o vi ska fixa middag o förfesta o snacka litta skit o sen bär det iväg på feeest =)
Luv u gumman =)


Ps:
Välkommen till världen lilla Leonardo =)

Pernilla...hoppas det löser sig med frallan o tibben




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0