Min lägenhet

*****

Då är man äntligen helt klar med flytt o grejer nu då.....
Har vatt mkt med flytten nu på senaste....
det är jobbigare än man tror att flytta allt....
Men nu är jag äntligen färdig =)


Igår fixade vi ihopa skänken till vardagsrummet o den tog MKT längre tid än väntad haha...
Men med lite bra musik o så så gick tiden ganska fort ändå....


Gina kom hit senare ....
Vi åt middag o gjorde oss iordning o förfestade o snackad lite skit osv =P
Haha jag fick lite problem i duschen...haha duschslangen vände sig o sprutade ner hela badrumet...haha som jag skrek...
Sen när jag skulle ur badkaret så var det halt o kanten var högre än väntat....
Haha höll på o ramla.....men jag klarade mig precis....
Gina har undrat vad jag sysslade med =P


Sen åkte vi på festen i Hög....
Ginas syster skjutsade oss dit...snällt av henne...
 
Hade trevligt o så på festen.....
Sonny o Jimmy kom dit efter dom hade jobbat =)
Kul.
Har ju inte träffat Sonny sen han kom hem från Australien så jag o Gina blev jätteglada o kastade oss om halsen på han när han kom....


Gina o jag kan allt chokera varandra ibland får jag säga *ler*


Pratade en hel del med en bekant sedan länge tibax....
Men vi har aldrig riktigt pratat med varandra tidigare...mest hälsat o så när vi mötts....
Men igår blev det en hel del prat iaf =)
Kul ....
Hon verkar jättetrevlig iaf...


Somnade runt 8 imorse....


Nu imorse (eller hrm...middes) så kom Gina hit på "frukost" =)
Snackade o så om gårdagen .....
Hehe nu har hon sin egna lilla parkering här =)


Nästa helg vet jag inte vad som händer än....
jag ska iaf på kalas hos Michelle på lördagen först iaf....
Tänkte åka med Sonny dit....
Sen kanske d lutar åt fest på kvällen, men vi får se vad som planeras i veckan =)


Men som ni ser så har jag haft en lyckad o trevlig helg....
Hoppas er har vatt lika trevlig....

Nu ska jag in i duschen sen ska jag kolla film....

(Sonny kallar mig otäcking hahahahah)
ja jag är väl inte direkt nån ängel hahaha  =P

*******


Kommentarer
Postat av: Sara <3

Vad har hänt med dina nyaste inlägg?! Dom är ju borta =/ kram!

2009-03-17 @ 19:44:48
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha ja...där stod lite saker som nya folk som "kanske" läser här inte behövde läsa haha =)

Därav att jag kommer hålla igen lite med vad som skrivs i inläggen numera haha =)

2009-03-18 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0