Nothing is what it seems

****

...om nu folk tror annorlunda?!?!
*****


Idag är jag hemma från jobb....
Mådde inget vidare inatt o imorse ...
Men mår lite bättre nu....


Tog en långpromenad med hundarna imorse....
Sen var jag ute i trädgården o drack mitt morgon-the.
O hundarna lekte av sig lite där....
Passade även på att ta några foton på underbaringarna =)
Kommer foton på dom efter bilderna på kläderna jag säljer.


 30 Kr Oanvänd (Köpt för ca 70 kr)

 30 kr oanvänd (köpt för ca 70 kr)

 40 kr använd 1 gång (köpt för  ca250 kr)

 80 kr oanvänd

 80 kr oanvänd

 90 kr oanvänd (köpt för ca 200 kr)



Fina Lady =)


Vad sysslar du med Kelly undrar mamma lady


Lady o Cindy gnabbas lite


Ooops vad hände undrar Kelly



Jag o Lady Poosar litta =)

***

Visst finns det kärlek på vår sida jakobsgatan med hehehe (nu vet jag by the way varför jag inte har några blommor i trädgården), Grodjäveln springer o plockar alla till sina dejter han tar med sig hit om dagarna när jag e o jobbar *morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0