Onödig fakta

***

Jag kommer från: Kävlinge

Jag heter: Helena

Hur gammal är du? 25

När fyller du år? 7 November

Tycker du om någon just nu? Nja kanske det ;)

Jag samlar på: Hundar *asg*

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Numera är det till Gina

Gillar du golf? Hatar Golf

Vilken tid gick du upp idag? halv 9

Har du sovit i din egna säng inatt? För det har hon minsann

Har du sovit ensam inatt? Haha sånt berättar man inte =P

Har du strumpor på dig nu? Nej

Hur svarar du i telefon? Hallå

Vad ska du göra ikväll? Ja du ;P

Vad ska du göra imorgon? Till doktorn

Vart vill du bo när du blir stor? Där jag bor nu =)

Är det okej att gråta? Nja ibland

När grät du senast? Håller inte koll

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar

Laddar du ner musik och film från internet? Nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPAT LOSS =)

Bär du glasögon eller linser? Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej

Har du piercing? Japp

Vill du gifta dig? Frågar mig själv den frågan varje dag

Vill du ha barn? Samma svar här

Solar du ofta? Det händer ja

Är du bra på att laga mat? hahaha nej verkligen inte

Gillar du att dansa? Japp

Hur vig är du? Som ett kylskåp ungefär

Vilken är din favoritglass? Choklad

Tror du på ett liv efter döden? Inte den blekaste aning

Bor dina föräldrar tillsammans? Japp

Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvälls

Vilken ögonfärg har du? Brun

Vilka hårfärger har du haft? haha oj...får räkna 5 tror jag??? blond, svart, brun, röd, lila

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Många ggr

Är du beroende av något? Red Bull (men e på avvänjning just nu haha)

Senaste låt du hörde? Spelar musik för fullt just nu

Vad gör du på helgerna? Haha antingen festar eller ställer ut hundar

Brukar du bädda sängen? Ja lite halvslarvigt iaf haha

Har du kysst någon under den senaste veckan? Haha sånt avslöjar man väl inte =P

Vad var det senaste du sa? Godnatt

Vem kramande du senast? hmmm vågar man avslöja det haha??? Nej det håller jag tyst om tror jag ;)

Saknar du någon nu? Ja

Vem ringde du senast? Mamma

Var du glad igår? Det tror jag?

Sminkar du dig? Ibland

Känner du dig värdelös? Det händer ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0