POOF ALLERGISK REAKTION

*****

Igårnatt när jag skulle gå upp (vilket jag ofta gör om nätterna) så ville benen inte alls som jag ville....
Benen bara försvann under mig....sjukt äcklig känsla....


Efter jobb så åkte vi direkt till min lägenhet o satte upp hylla o spegel o fixade med staketet =)
Skulle fått mitt överskåp med....men nu blev det inte så....
Sen åkte vi hem till mamma o pappa....jag hämtade dogsen o promenixade hemmåt....
Gick en lång promenad med dom....
Mötte en på vägen som jag stod o snackade lite med....


När jag sen kom hem så dammsugade jag o dammade
Sen skulle jag va ännu duktigare duktig.....
Var så underbart väder så jag bestämde mig för o ta med hundarna ut o rensa i trädgården....
Kände mig riktigt stolt över mig själv först.....
Men POOF så fick jag nån allergisk reaktion .....
Hela jag blev rödflammig o det började klia överallt...händer ben rygg hals o ansikte...ja allt rött o kliande....
Hoppade in i en kalldusch med hopp om att det skulle hjälpa....men icke....flammade bara upp mer då....
Ringde pappa i panik o hörde om han visste vad det kunde va för nåt i min trädgård som gjorde detta mot mig.....men vi blev inte kloka på vad det kunde vara....tänkte först att d  kunde va växterna jag dratt i o haft mig.....men dom e ju inte i blom nu så det känns inte riktigt som det kan va dom heller?????
Jaja vet i katten vad det är....
Hoppas verkligen att det försvinner innan jag går o lägger mig ikväll....


Imorgon är det en efterlängtad fredag iaf =)
Får se vad som händer, har iaf inget planerat....
känner lite för party faktikst....
Sen lördag kommer jag ta det lugnt på iaf....ska duscha hundar o packa o så då...sen söndag-morgon bär det av till utställningen i Malmö....


Nu ska jag leta igenom mina garderober o hitta kläder inför utställningen iaf =)


Visste ni att det är omöjligt att nysa o titta samtidigt?


Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0