Störda jäkla benhelvetes skit

*******

Har haft ganska ont från o till i benet de senaste veckorna....
Men nu har det börjat bli en ritkig plåga....
Igår när jag vaknade o skulle på toa kunde jag inte gå på på benen .....
Försökte men jag skrek rakt ut så ont det gjorde....(undrar vad grannarna trodde igentligen???)
Till slut fick jag svälja stoltheten o lägga mig o krypa ut på toan ist...jag kunde verkligen inte gå/stå....
Blev så förbannad o ledsen så jag till sist började gråta....
O jag hade problem resten av dagen med.....Skitjobbigt.
O tro inte att det var stopp där...nej...
Imorse när jag skulle gå upp igen.....samma sak....
O kände mig stressad för o släppa ut hundarna....men balkongdörren var låst o nycklarna hängde högt upp på väggen vid ytterdörren...så jag kunde inte nå dom....eftersom jag låg o kröp på alla 4....
Jag menar så här ska det väl för fan inte vara ett år efter ?????
Kan ju hemskt nog va så att spiken o plattorna e på väg att vandra ut/stötas bort från kroppen....
O då får dom plocka bort dom ur benet....dvs att jag måste opereras igen....*ångest*

Ska iaf inte jobba imorgon....
Får ringa o säga hur det ligger till....
Sen ska jag ringa till läkaren så dom kollar på benet....
Blir ju förmodligen att dom skickar mig vidare in till lund så jag kan röntga det....
Åhhh va jag e trött på dessa problem med benen nu.....
Kan dom inte bara bli bra snart??????
*snyft*

Igår fixade jag o hade mig i trädgården =)
Blev riktigt nöjd =)
O idag åkte jag o mamma till norrvidinge växthus (men väl där så var där stängt haha) så typiskt lixom....
Så vi åkte ut till växthuset i Hög istället....
Köpte penseer där =)
Sen åkte vi vidare till jysk....o köpte en tunna till o plantera i (samma som igår fast strl mindre =)
Sen köpte jag en jättesöt skottkärra i trä o plantera i med =)

Ner om på ica o handlade jord =)
Ringde pappa så¨han cyklade bort min cykel till mig o kom med lite saker till planteringen =)
Sen har vi planterat o haft oss här hemma....
Fick rensat rabatterna vid gåbanan oxå (eller ja det var mamma som var så snäll o gjorde det till mig =)....skönt...det behövdes verkligen rensas i dom....
Men nu börjar det iaf likna nåt i min trädgård o runt om min lilla hörna =)

Ska jag bara köpa nya blommor o krukor o ha i vardagsrums fönsterna =)
Sen börjar jag bli ganska nöjd =)


Kom på nu att jag glömde mina kryckor hemma....
Hade behövt dom imorgonbitti när jag ska gå upp....
Grrr få stå ut en helvetes-morgon till....
jaja imorgon FÅR jag inte glömma hämta dom....


Godkväll på er!



Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hoppas att du blir bra i benet snart. Lycka till med lägenheten. MVH Johan

2009-03-29 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0