Stressmorgon

*****

Vaknade imorse av att målaren ringde mig....
Så det var bara att asa sig upp o springa bort till jakobsgatan i regnet...

När det knackade på dörren trodde jag det var målaren, men det var lilla mams som kom hehe...

Ett par minuter senare kom målarna....
Fick kollat igenom deras tapetpärm o så....
Och fick valt färg till vardagsrummet =)
Dom skulle fixa lite i köket med till mig..o taket i vardagsrummet....
Så dom kommer va där o fixa idag o imorgon iaf....


Nu på eftermiddagen var jag nere o snackade med stafan på ams....
Lämnade närvarorapport o bestämde in ett möte nu i veckan så vi kan se om det blir förlängt där jag e nu...men det får vi hoppas på att det blir....


Träffade även på en bekant där nere idag ...haha jag satt i min egna lilla värld o tänkte för jag reagerade först när hon sa
-hej helena =)
Haha jag e inte vaken alls idag....får skylla på min stressiga morgon =P



ush vilket trist väder det är....hade tänkt göra nåt kul ute med hundarna idag iom jag inte ska va borta o fixa i lägenheten...men ska vädret va lika grått o trist hela dagen så e d inte lika lockande längre....huh får ta på mig regnjacka isf....


Pratade med Tina igår o hon tänkte komma o titta på min lägenhet som idag, men jag får ringa o säga att målarna e där hela dagen....
Isf kan hon ju alltid komma hem hit till mina föräldrar ist o snacka lite =)


ush min förkylning börjar komma tillbax igen.....grrrrr....
Känns som den här förkylningen håller ett järngrepp om mig....
jobbigt....


*******

Kommentarer
Postat av: Hee

Alltså din blogg är nördig.. som detta " tina ville komma men får ringa och säga att målarna är där" Vad är det? Något som är ointressantare får man leta länge efter!

2009-03-02 @ 17:33:43
Postat av: Helena

haha ingen tvingar dig att läsa....skriver den enbart för min egen skull....inte för andras...=P

ngt jag vet fler som gör ;)

2009-03-02 @ 18:05:59
Postat av: helena

kanske nån som stör sig på vem man umgås med??? hehe

2009-03-02 @ 18:07:14
Postat av: Gina

Haha.. vem fan är de som kommenterat detta? Verkligen svårt att lista ut... ;-)



Du har med ändrat din... fint! :-) Hörs sen..



Puss kram

2009-03-02 @ 18:10:39
URL: http://ginaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0