Flängdag

*****


Vaknde rent för tidigt imorse....så jag kröp ner under täcket nån timme till =)=)


När jag vaknade sen så åt jag frukost o gick med hundarna...
Sen körde vi bort till lägenheten o hämtade kartonger o körde med till tippen....

Åkte sen iväg o handlade lite...
Upp o lämnade av en del i lägenheten...

Har ordnat med parkering  idag...
Kan va skönt att ha en när man får gäster....


Har mest flängt rundor idag känns det som.....

Nu ikväll kom Pia o Lars o lämnade bord o stolar till mig...Snällt.
Fick ju bord o plaststolar av Jennie som bodde där innan mig...men jag föredrar hellre sprillans nya trästolar i ek
än plastklaffstolar....Så d var snällt av Pia o Lars att jag fick dom =)


Efter jag lämnat av stolar o bord i lägenheten så släppte jag lady på fältet en stund...
Mötte ett helt gäng andra hundar som hon sprang o busade med där....
Skönt hon fick rastat av sig ordentligt....


Imorgon tänkte jag ta med Cindy till lägenheten en stund....
Så hon oxå får vänja sig vid den =)

Nu en dag i början av veckan ska sonny komma o kolla in lägenheten =)

Pratade med Tina idag o hon skulle med komma upp o hälsa på mig =)


Pratade som hastigast med Ramona idag....Verkligen evigheter sen vi hördes nu....
Hon har ju flyttat till Stockholm nu....
Men ska troligen flytta tillbaka hit igen inom en snar framtid...
Kul om hon gör det ju =)
Hehe så mkt skit vi har hittat på i våra dagar =)
O förhoppningsvis kan vi ju börja umgås igen nu när hon flyttar tibax ner hit =)


Hahahahaha förresten...fick veta en rätt kul grej idag =)
Detta kan komma o bli spännande hehehehehehehe
Jag kan ju säga att jag har ju flyttat till helt rätt ställe iaf  *blink*
Hehehe ni skulle bara veta *ler*
Gina du vet vad jag pratar om hehehehe (vi pratade ju i tele innan ikväll)


Kvällen blir lugn för min del....funderar på o kolla på en film eller nåt....har inte sett en film på evigheter nu känns det som...

Pappa ska fixa en grind till min trädgård nu i veckan....
Verkar ju behövas ....


Hejdå

Kommentarer
Postat av: ulrika

2009-03-02 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0