Höstlegender

***


Igårkväll kollade jag o Ullis på Höstlegender....(haha efter alla inställningsbeskrivningar jag fått av Janes pojkvän)
ush så sorglig....Grät båda två....
Men d e lätt en av de bättre filmerna man sett iaf....
Brad Pitt e ju dessutom bara såååå snygg i den med....hade lätt kunnat gifta mig med han =)
*drömmer mig bort lite haha*


Idag har jag storstädat....
* Dammat
*Dammsugat
* Skurat golven
* Diskat
* Bytat sängkläder
* Vattnat blommorna i trädgården


Sen efter det så kopplade jag dogsen o promenixade hem till mamma o pappa....
Följde med mamma i byn o handlade.
När vi kom hem till dom igen så läste jag min Hänt bild =)
Sen ställde jag mig o lagade middag =)

Jag kollade igenom lite kataloger mamma hade fått hem =)
Så jag har beställt en del därifrån med....
Blev dock inte mycket...men för ca 300 kr iaf...
Blev underlagscream o en jättesmarrig parfym =)

Mamma följde mig hem sen för vi hade en del som skulle med hit....
Hundar o massa saker från affären....
Så jag tog dogsen o mams tog varorna på cykel...
Fick dessutom ett blomarrangemang av henne som jag hängt utanför min ytterdörr på framsidan....snällt


Färgade över håret igår....
Så nu har jag mörkbrunt igen...lite mörkare än min vanliga färg, men jag trivs kanon.
haha nu behöver jag inte dölja mitt hår längre =P
Nu får d va slutexperimenterat med mitt hår.....haha har ju snart haft alla färger man kan ha i ett ¨hår......
Men jag trivs i detta mörka så¨jag ska hålla mig till att färga det så =)


Imorgon ska jag se till o få solat lite =)
Skönt

Se om man kan försöka ge sig ut på en promenad imorgon med om benen tillåter det....
Återstår o se när man reser sig från sängen imorgonbitti....alltid lika spännande varje morgon....ska man va glad för d inte gör ont?....eller skrika av smärta?....d e ens funderingar där när man ligger o mornar sig .....
E lika nervös varje morgon när jag sätter fötterna i golvet o ska ställa mig upp....
Hatar det verkligen över allt annat....
Ett jäkla snedsteg en kväll, o ett år senare fortfarande ha ont av det....sjukt...


Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0