IKEA

****

Två heldagar på IKEA har jag o Ullis haft....
Har shoppat till min lägenhet o sånt....så nu e här jättemysigt =)
Men blev mest shoppat till vardagsrummet/sovrummet....
Har blivit riktigt mysigt hemma hos mig nu...
har hittat en zebratavla där som jag vill ha....
Jättesnygg...hade verkligen passat in hemma hos mig....
Fast nu dessa två dagarna har jag ändå hunnit köpa en hel del annat =)

*  dricksglas med svarta detaljer =)
* Små söta ljusstakar till köksfönstret
* tygkorg till hårband osv som jag har i badrummet
* 4 blommor till vardagsrummet
* 4krukor till  blommorna vardagsrummet
* Ljuslyktor till fönstrena i vardagsrummet
* 4 bambuskott
* två höga smala glasvasar till bambuskotten

hmm har nog inte missat nåt nu tror jag ?????
JO ZEBRA-TAVLAN...den vill jag oxå verkligen ha ju....*snyft*


Haha tydligen vill folk hålla mig singel hela livet.....
Fick nämligen denna komentaren igår....
- Men nä helena...du ska inte ha förhållande....du ska bo ensam o leva ensam....inte låta nån kille komma in o styra o ställa i ditt liv....det är bättre du e singel...

hmmm personen har nog inte helt fel för sig...
 ensam e stark....
Det är mitt motto.
Men visst saknar man nån ibland....
Men som jag sagt tidigare....det är inte värt det...alltid nån som blir sårad bara ....


Nu ska jag kolla några avsnitt PRISONBREAK =)

Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0