Flickor i Pyjamas o Flipp-Flopp

****

Ullis kom förbi innan ikväll....Vi gick en sväng med hundarna ihopa.....de små fick springa av sig ....
Hon var så söt när hon satt på min bänk i pyjamas o mimade o gjorde grimas...hon försökte gömma sig för där kom folk...haha så är det när man tvunget ska springa omkring i pyjamas =P
Haha jag vet...jag är precis likadan hahahahahahaha =)


Sen tänkte vi bara åka o handla på preem....(i pyjamas o flipp-flopp såklart haha)
Sagt o gjort...
Står o tittar på filmerna o så mest för o kolla vad som fanns....hittar den filmen vi såg på trailer för ett tag sen....Men säger att vi inte ska kolla....
Köper det vi ska o går sedan ut...
Börjar köra men ombestämmer oss nästan direkt o bestämmer att vi ska hyra filmen....
Så vi vänder tibax...
Jag springer in o hämtar filmen...:
Men i kassan tappar jag först ut massa mynt...får bocka mig o ta upp dom.-...
Men när jag stoppar i mynten i börsen igen trillar två kondomer ut ist...(smått pinsamt eftersom det stod män bakom mig).
Jag blir smått generad o vill bara ut från affären...
O kommer o tänka på att jag hade lågt skurna byxor...så min första tanke var att jag visade mer än jag borde när jag bockade mig efter både mynt o kondomer...
Blir ännu mer generad o tar film o växelpengarna o går raka vägen mot utgången skämms som ett djur....
Väl i bilen skrattar jag o ullis halvt ihjäl oss när jag berättar för henne....

Ber henne kolla så jag inte har visat så mkt när jag bockade mig...men kommer då underfull med att jag hade nattlinnet nerstoppat i byxorna så jag har INTE visat nåt olämpligt hahahahaha
Trodde aldrig jag skulle älska mitt nattlinne så mkt som jag gjorde efter denna incidenten...
Haha hade det inte vatt för mitt älskade nattlinne hade jag vatt bortgjord totalt...


Kollar film o så när vi kom hem till mig....
Ingen jättebra film...ganska spännande visst...men dom kunde verkligen gjort den bättre än så.---
Jag o ullis satt mest o störde oss på vad dom gjorde i filmen...
Typ såhär lät vi hela filmen igenom
-Men åhhhh varför sticker hon inte nån annanstans-
- Men åhh varför sticker hon in i skogen när hon springer o kan gömma sig i sammhället ist
-Men ååååh varför sticker hon inte ifrån dom nu när dom inte kan höra henne
-Men åhhh varför släpar hon envist på den här röda verktygslådan...
- Nu tappar hon säkert verktygslådan så hon väsnas ännu mer...(jovisst hade vi rätt)

Men visst var den värd o se ändå...

var nog ganska trött efter filmen för när vi stod i köket o snackade o jag skulle säga åhh vad jagf e trött på uppklippt hår lät det såhär...
Åh vad jag e trött på o ha mitt hår ipp-kluppt...
Ja jag var nog så pass trött så jag inte la orden rätt i mun hahaha =P
Men men ullis fick sig ett gott skratt på min bekostnad iaf...det bjuder jag på.


Ps: Fick mitt ögongodis vid parkeringen på preem...damn vilken snygging där kom...snygg bil o snygg karl ;)


Hmm så vad händer imorgon då....har inget planerat iaf...får se vad som dyker upp...

Natti på er

Kram
// Flickan i Pyjamas o Flipp-Flopp=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0