Malmötripp o älg

****

Hmm var ska jag börja????

Umgicks med Ullis igår hela dagen typ.....

Ullis slingade håret på mig osv....
(blev inte nöjd så jag ska färga över det )
Under tiden så kom jane o hennes kille upp o hälsade på med sin valp....
O hjälpte oss med en film som vi blir galna för vi aldrig får rätt på...
(o d var tillomed så janes pojkvän höll på o dra av sig håret när hans att där o tryckte på kontrollen o hade sig haha.)
Men till slut löste han d mystiska problemet....
Haha fick skriva ner allt i detalj så vi kommer ihåg det tills vi ska se filmen....
Snällt.
Haha fy fan va jag skrattade .....när jag satt där med slingmössa o utdraget hår o såg ut som Jason Woorhees ute i trädgården...så sa vi ..fattas bara nån granne eller nåt kommer förbi nu....tror ni inte där kom grannar förbi...haha jag fick rest mig upp ganska snabbt o rusat in hahahahaha.
Håret fastnade dessutom i mössan så jag fick fan inte av den.....Jane fick komma in o hjälpa mig....
(allt detta bry oså ska jag färga över allt hahahahahah)


På kvällen åkte vi in till Malmö....
Hade ganska skoj i bilen på vägen in....haha tappade GPS:en så vi trodde aldrig vi skulle få igång den igen....
(fattades bara lixom haha)

På vägen in så bestämde vi träff med en kompis till mig...

Men först fick vi uträttat Ullis lilla "ärende"....haha*
Haha jag fick låsa om mig i bilen.....jäkla område man var på ju haha.
Skumma folk....


Men men sen rann klockan iväg helt....
Så Ullis bad mig ringa upp han men inget svar...
Så vi bestämde oss för o köra hem till kävlinge igen....
När vi precis kommit utanför Malmö så ringer han ....haha o e då klar.....
jaja vi vände iaf inte om utan fortsatte hemmåt ist....
Satt o snackade med han rätt länge....haha hela vägen till kävlinge....o sen en bra stund sen jag kommit hem....
Hade väl en hel del o prata om antar jag....


Var helt ledsen när jag lagt på sen.....
O typiskt kommer det en sorglig låt på radion så jag blev helt nedstämd o grät....
till slut var jag så trött på o gråta så jag kräkte rakt ut på vardagsrumsgolvet.....
Känslor e nåt jäkla skit.....hatar dom....

Fick inte många timmars sömn inatt....kunde inte sova.....vilket inte var så konstigt iofs....

Gick upp o promenixade med hundarna o så sen ringde ullis....

Så hon kom hit senare.....
Så åkte vi hem till pappa o hämtade pengar så körde vi till Bjärred o köpte mjukglass....
Det fick bli min frukost ....
Har ingen aptit när jag e ledsen....kunde knappt trycka ner mjukglassen i halsen ens....


(Förrsten....igår såg vi en ÄLG i Lödde hahaha helt sjukt)


När jag var här hemma sen så hade jag megatråkigt...så jag tvingade mig ut på furulundsrundan (vilket jag kommer få lida för i morgon ...kommer ha svinont i benen)....
Men jag e så trött på mina ben nu...jag får ha blå fötter, jag får ha svullna fötter, jag får tåla att inte kunna gå på morognen, jag får tåla ha ont....för nu e jag trött på o bara gå o inte kunna göra nåt....vill bara gå ner i vikt.....sjukt trött på både ben o vikt nu.....
Blä blä blä.....


Nu för en stund sen ringde pappa o sa att jag skulle komma ut på parkeringen för han hade pengar till mig så vi kunde åka ner till ica o köpa mörk hårfärg till mig =)
*Överlycklig*
Så sagt o gjort =) Nu sitter jag här med min hårfärgpaket i handen o ska in o sätta i färgen i håret =)
Ullis kommer snart så vi ska kolla på Höstlegender =) (efter min hårfärgning hihi =)

Nu ska jag inte sitta här längre...nu ska jag se till o bli av med mina största problem just nu...nämligen mina slingor haha =)

Hej Svej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0